Alla inlägg den 5 november 2007

Av Sofie - 5 november 2007 18:59

Såhär ser det ut nu för tiden när vi är och handlar, Liam kör kundvagn och jag varnar andra kunder för "Snabba Blixten";-)

Ursäkta suddig bild men som sagt det går ju undan!

Av Sofie - 5 november 2007 18:16

Tjoho min kära Linda är tillbaka! Har saknat dina kommentarer!

Nu när jag loggade in var det genast 6 st, märks att du är tillbaka vid datorn igen;-) Ses snart!

Av Sofie - 5 november 2007 14:27

Just nu sitter jag och bloggar med en sovandes liten kille i famnen. Han vaknade för en stund sedan av att han drömde en mardröm. Det är ju i och för sig min tolkning;-) men han skrek och var jätteledsen:-(

Tog upp honom och vi gick till datorn och kollade på lite kort, han tycker det är så kul.

Men efter en stund ville han bara sitta och kramas (inte mig emot!) och tillslut hade han somnat om! Ska snart väcka honom så han inte sover för länge men det är ju supermysigt att ha honom i famnen!

Av Sofie - 5 november 2007 13:15

Vi ska till Thailand i december, tjoho vad det ska bli härligt!!!!


Vi bokade vår resa för väldigt länge sedan men har inte varit säkra på om vi ska kunna komma iväg, massa faktorer som har spelat in, bla förskoleplats till Liam. Men nu könner vi att alla bitar har hamnat relativt där dom ska så vi ger oss iväg:-)


Ska bli så härligt att komma iväg alla tre tillsammans, en härlig uppladdning inför det "riktiga" vardagslivet som börjar nästa år med jobb och förskola.


Antar att vi kommer att trivas här, eller vad tror ni?! 

Kan riktigt se oss tre sitta där i poolbaren;-)

Av Sofie - 5 november 2007 13:04

Efter lunchen satte Liam igång att damma. Han gick lös på varenda liten yta här hemma;-) När han tyckte att han var klar på nedervåningen gick han till trappan och pekade och sa att han ville upp och torka, på sitt lilla språk såklat;-)

Vi gick upp och han fortsatte! Han höll säkert på i sammanlagt en halvtimme. När han torkade inne i sitt rum satt jag framför datorn, rätt som det är hör jag att han ropar på mig, fast det låter så svagt. Jag går dit och då har han dammat dörren sa att den har stängts! Han bara skrattade och sa "torka" när jag öppnade:-)


Tack för hjälpen min lilla älskling!


Av Sofie - 5 november 2007 11:36

Nu har vi varit ute hela förmiddagen, lite kyligt tycker jag allt men vi hade byltat på oss massor av kläder så vi frös iallafall inte!


Nu väntar vi på att potatisen ska bli klar sen serveras det fiskbullar och potatis till Liam. Jag tar nog något annat;-)

Av Sofie - 5 november 2007 07:26

Natten har faktiskt varit helt okej:-)

Vaknade imorse av att Mattias alarm ringde. Smög då upp och duschade, sen när jag kom upp igen vaknade Liam. Den ende som inte är uppe är han vars alarm gick igång;-)


Idag har vi inga större planer, vet faktiskt inte alls vad vi ska hitta på. Återkommer lite senare!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards