Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Lite pirrig

Av Sofie - 27 januari 2008 19:20

Imorgon är det dags att börja jobba igen. Känns roligt men samtidigt lite pirrigt fast på ett positivt sätt. Jag har ju träffat alla kollegorna redan men det är ändå något speciellt med att börja på en ny arbetsplats!

Vet att jag kommer sova oroligt hela natten (fast det gör jag ju i och för sig i vanliga fall också...), jag är så rädd att jag ska försova mig när jag börjar tidigt. Konstigt för det har aldrig hänt mig och jag är ALDRIG sen.


Idag har jag varit supertrött hela dagen så jag borde ju sova gott inatt men "pirret" kommer nog ställa till det lite;-)


Ja som sagt jag börjar tidigt imorgon vilket innebär att jag slutar klockan 15 på eftermiddagen så det blir inte så stor omställning för Liam mer än att han och pappa är ensamma hemma på morgonen och ska styra ihop allt! Det blir något nytt, men jag är säker på att dom kommer klara det galant:-)


Nej nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dags att så småningom gå och lägga sig.

 
 
Ingen bild

Linda

27 januari 2008 20:04

Jag önskar dig lycka till imorgon, du kommer att stortrivas tror jag!
Kram Linda

 
Helén

Helén

27 januari 2008 20:04

Så där är det jämt när det är nåt nytt, typ efter semestern och så, man är så rädd att försova sig!

Lycka till på nya jobbet imorgon! :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
helga

helga

28 januari 2008 09:47

Lycka till på den första arbetsdag!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 april 2008 08:40

Av Sofie - 3 april 2008 18:34

Tro det eller ej men idag ringde det ytterligare en förskolechef och undrade om jag var intresserad av att börja hos dom. Hon hade lämnat ett meddelande på telefonsvararen och när jag ringde upp så hade hon gått för dagen, men imorgon ska jag ringa ...

Av Sofie - 3 april 2008 18:29

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen. På förmiddagen gick vi till skogen på utflykt med alla barn, sen var det hem och äta lunch och sen ut igen. Härligt nu när det är så skönt ute! Nu är det toppen att jobba som jag gör, men när det är 10 ...

Av Sofie - 3 april 2008 07:02

Igårkväll gick Liam runt och ropade på mormor, jag sa då att imorgon (idag) så ska du vara hos mormor. Han sprang då ut i hallen och hämtade sina skor, jag förklarade igen att det inte var förrän imorgon. Han började då att storgråta:-(   Imorse när ...

Av Sofie - 2 april 2008 20:08

Idag när jag hämtade Liam så var dom ute och lekte. Det var en riktig härlig vårkille som kom springandes till mig, det är ju så skönt väder nu så barnen behöver ju inte vara påpälsade från topp till tå!   Vi tog en sväng till biblioteket tillsammans...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards