Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Boktips önskas!

Av Sofie - 26 november 2007 13:29

Jag har ingenting att läsa för tillfället plus att jag vill ha med mig en eller två bra böcker till Thailand.

Har ni några bra tips?

Helst ska böckerna finnas i pocket, är så mycket enklare att ha med sig:-)


Kom igen nu, massor av boktips vill jag ha!!


ps kom just på att det kanske inte blir så mycket läsande för min del med tanke på Liam, men man får passa på när han sover! Och sen självklart kommer det väl att bli en och annan Mulle Meck-bok;-)

 
 
Sabina

Sabina

26 november 2007 13:50

Ska ha med mig en hel del bocker jag med.. =) Och sjalvklart pocket! =) Perfekt att ligga i solen och lasa.. Mmm.. Langtar annu mer nu! =)

Kramar

http://binaswe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

26 november 2007 19:08

Jag har bra bokstips, beroende på om man gillar Liza Marklund. Jag har precis läst färdigt Nobels testamente, super bra! Alla hennes böcker är spännande och svårt att slita sig ifrån, så jag rekommenderar hennes böcker.
Kram Linda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 april 2008 08:40

Av Sofie - 3 april 2008 18:34

Tro det eller ej men idag ringde det ytterligare en förskolechef och undrade om jag var intresserad av att börja hos dom. Hon hade lämnat ett meddelande på telefonsvararen och när jag ringde upp så hade hon gått för dagen, men imorgon ska jag ringa ...

Av Sofie - 3 april 2008 18:29

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen. På förmiddagen gick vi till skogen på utflykt med alla barn, sen var det hem och äta lunch och sen ut igen. Härligt nu när det är så skönt ute! Nu är det toppen att jobba som jag gör, men när det är 10 ...

Av Sofie - 3 april 2008 07:02

Igårkväll gick Liam runt och ropade på mormor, jag sa då att imorgon (idag) så ska du vara hos mormor. Han sprang då ut i hallen och hämtade sina skor, jag förklarade igen att det inte var förrän imorgon. Han började då att storgråta:-(   Imorse när ...

Av Sofie - 2 april 2008 20:08

Idag när jag hämtade Liam så var dom ute och lekte. Det var en riktig härlig vårkille som kom springandes till mig, det är ju så skönt väder nu så barnen behöver ju inte vara påpälsade från topp till tå!   Vi tog en sväng till biblioteket tillsammans...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards