Alla inlägg den 26 november 2007

Av Sofie - 26 november 2007 10:37

I onsdags blev jag lite inspirerad när jag tittade på "Leilas jul". Hon bakade då bl.a saffransskorpor. Idag har det varit "Sofie och Liams jul" här hemma, vår tur att baka saffransskorpor. Vet inte om dom blev riktigt lika fina som Leilas, men vad sjutton hon är ju kock ju;-)


Hur som helst så har vi haft en supermysig förmiddag! Tur att Mattias inte är hemma, kan säga att det har varit smulor över hela golvet (han är super"allergisk" mot det!), har dammsugit tre gånger!


Okej mamma det här är kul, men ge mig dom riktiga grejerna!

Nu börjar det likna nå´t;-)


Nu har vi rullat degen till tre längder, jag ville helst äta upp alltihopa istället!

Resultatet:-)

Det bästa var nog trots allt provsmakningen!

Av Sofie - 26 november 2007 08:24

Åh vad min lille kille har varit duktig i natt! Jag tog över honom till våran säng vid halv ett, sen efter det tror jag inte att han har vaknat en ända gång plus att han inte har hostat inatt.

Hostan är dock kvar för han har hostat nu på morgonen, men hellre det än på natten;-)

Han vaknade klockan 7.10 och satte på tvn, så vi tittade på Dora och Miffy och sen gick vi upp. Så med andra ord låg vi i sängen nästan ända till klockan 8!!


Nu ska jag hoppa in i duschen, Liam brukar sitta ute i vardagsrummet och leka då. Givetvis springer han in till mig med jämna mellanrum för att kolla läget;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards