Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Sofie - 3 augusti 2007 17:41

När Liam låg och sov så kom min mormor. Hon tittade ner i vagnen och sa:

"Det är ju som att se dig ligga där, du såg precis ut så där när du var liten!"

Vi fikade och lagom att vi var klara med det vaknade lillprinsen. Han var inte ett dugg blyg inför sin gammelmormor utan tog henne direkt i handen och drog med henne ut till sandlådan! Sen lyckades han lura med henne in till grannens kaniner, vi andra hade sagt nej hela da´n så han såg verkligen sin chans!


När vi åkte hem regnade det så eftermiddagen här hemma har inte varit så skoj, Liam har mest stårr vid ytterdörren och pekat ut... men jag hade ingen lust att gå ut eftersom vi ska bort ikväll. Inget roligt att bli alldeles dyngsur och kall.

Men nu är han på bättre humör igen, Mattias kom hem och dom håller nu på och leker i Liams rum.


Snart ska vi gå över till våra grannar och äta middag tillsammans med dom. Magnus är hur duktig som helst på viner så jag antar att det kommer bli ett gott vin till maten;-)


Ha en trevlig kväll!

Av Sofie - 3 augusti 2007 12:43

Eftersom Liam sov så länge idag så har han inte sovit någon förmiddag, kan meddela att han är ganska så trött nu, ramlar stup i ett;-) Men jag tänkte att det kan vara bra om han kan hålla ut fram till 13 iallafall, annars blir eftermiddagen och kvällen så lång för honom.


Vi har nu ätit köttbullar och stuvade makaroner hemma hos mamma, gott! Liam får sova eftermiddag här annars kommer han somna i bilen på vägen hem. Min mormor kommer hem till mamma och pappa i dag, kanske vi hinner träffa henne också innan vi åker. Hon är ju så nyfiken på att se när Liam går!

Av Sofie - 3 augusti 2007 10:30

Kvällen blev väl inte så där riktigt rolig igår... tog ett bra tag innan Liam hade somnat, tror nästan att jag somnade före honom;-)

Men det positiva är att han sov enda till tio över åtta imorse!!!!


Jag har väldigt ont i magen idag, så´n där värk som man som tjej kan få en gång i månaden ni vet... Jag skjutsade Liam till mamma imorse så jag fick göra mig i ordning i lugn och ro och även vila lite (Mattias jobbar idag), skönt att inte behöva stressa då blir "magontet" ännu värre.

Ska väl åka dit nu och hämta min lilla gullunge:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards