Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Sofie - 12 augusti 2007 20:59

Idag strax innan det var läggdags lekte Liam med sin bobbycar. Han satte sig på den och Mattias sa: "Visa mamma vad du kan nu!"

Och han började att åka framåt! Han har ju tidigare bara kunnat åka bakåt, men igår morse hade killarna tydligen övat:-)

Jag blev glatt överraskad och Liam såg helnöjd ut!

Av Sofie - 12 augusti 2007 19:40


Liam och jag på studsmattan, Liam tjuter av skratt!


Matning och klappning vid kaninerna!


(bilderna är tagna med mobilen)

Av Sofie - 12 augusti 2007 17:07

Liam har hittat tjej, han är superkär i Wilhelm och Klaras mamma Karin. Idag när dom kom hem från landet så sprang Liam fram till henne och tog henne i handen:-) Sen började han att överösa henne med stenar, synd bara att det inte är diamanter skrattade Karin;-)

Av Sofie - 12 augusti 2007 17:04

Idag har jag och Liam hoppat studsmatta igen, lika roligt denna gång:-) Men idag var det lite jobbigt att hoppa för det var så himlans varmt. Otroligt varmt och kvavt hela dagen, man går runt och känner sig lite små klibbig...


Vi har varit ute i stort sett hela dagen med undantaget med att försöka köpa present till pappa som fyller år på tisdag, men vi hittade inte den perfekta presenten så jag och Liam får nog ge oss ut på shopping imorgon!



Av Sofie - 12 augusti 2007 10:56

Nu är det som sagt dags för kräftskivor, vad gillar ni bäst för kräftor? Gå in och rösta!

Av Sofie - 12 augusti 2007 10:42

Tack Jocke och Susann för en supertrevlig kräftskiva!


Vi hade lyckats "hyra ut" Liam under kvällen till mormor och morfar (precis som om det var svårt...) när vi var iväg, så vi kunde både mingla och äta kräftor ostört;-)

När vi kom var det dricka och tilltugg sen fick alla varsin lapp med en kryptisk ledtråd. Det gällde att lista ut vad man hade för tema och sedan hitta sina bordskamrater med samma tema, kul! Dom som hittade sina kompisar först vann snapsar, blev inte mitt "lag" men vi kom på en god andra plats:-)

Tältet dom hade smällt upp var 40 kvm(!) och funkade perfekt. Vi åt kräftor, sjöng nubbevisor (andra mer än vissa!) och skålade.

Vi skulle hämta Liam senare på kvällen så jag var chaufför så jag skålade med cola, kanske inte den bästa drycken till kräftor, men vad gör man;-)


Vi hade en trevlig kväll men var tillslut tvungna att avvika för att hämta upp vår lille prins som också hade haft det toppen:-)


ps tyvärr kom jag på att jag hade kameran med mig när alla kräftorna var uppätna... men ett fint kort på en liten igelkott som kom och hälsade på blev det ialla fall!


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards