Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Sofie - 22 augusti 2007 22:01

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags att sova!


God natt och sov så gott:-)

Av Sofie - 22 augusti 2007 20:42

Ja jag vet ju vilken Nicole Richie jag tycker är snyggast, jag är inte så förtjust i skelett!

Av Sofie - 22 augusti 2007 20:19

Senare på eftermiddagen åkte vi hem till syrran för att äta middag tillsammans med henne, jag handlade på vägen och lagade mat så hon blev lite bortskämd. Hon gillar inte att laga mat så hon tyckte det var jättemysigt!

Vi åt pasta med kräft- och räksås, mumsigt!

    

"Kocken" rör i grytan!         Maten blev mycket väl godkänd av testpatrullen!

Av Sofie - 22 augusti 2007 20:01

Blev ingen cykeltur efter lunch, det regnade fortfarande.

Vi lekte inne istället. Vid ett tillfälle gick jag ut från Liams rum och pysslade med lite annat, jag hörde då efter en liten stund hur han snackade och skrattade där inne, nyfiken som jag är smög jag fram för att titta, han hade tydligen hittat en kompis;-)


Vi byggde oss också en liten myshörna, Liam älskar verkligen att ligga och gosa på mjuka saker (när han själv får bestämma...)!

Av Sofie - 22 augusti 2007 12:35

Det märks att Liam tycker det är jobbigt att vara snorig, för han springer och hämtar papper stup i ett och vill att jag ska torka honom under näsan! Kanske mest har blivit en kul grej, men det är ganska så praktiskt;-)

Av Sofie - 22 augusti 2007 12:25

Fick precis ett sms från Anette där det stog att vattnet hade gått mitt under Mollys inskolning (Anette är gravid för er som inte vet det, alltså ingen vattenläcka på dagis...)!

Nu är dom på KS och jag väntar med spänning på nästa sms:-)

Stora kramar och lycka till!

Av Sofie - 22 augusti 2007 11:09

Nu vräker regnet ner här hemma:-( Vad ska man hitta på då mån tro?

Liam är ju inte så dålig att han är sängliggande så jag hade tänkt att vi skulle ta en cykeltur när han har vaknat, men känns inte lika lockande nu...


Vi får väl vara inne nu fram till lunch och hoppas på att det har klarnat upp sen!

Av Sofie - 22 augusti 2007 10:16

Jag tycker så synd om Liam, han är verkligen jättesnorig. Går och gnossar sig i näsan hela tiden:-(

Jag satt här vid datorn för en stund sedan och såg att han var snorig och sa till honom att han skulle hämta ett papper så jag kunde snyta honom, tänkte att då får han ju något att fundera på medans jag kunde göra klart det jag höll på med;-)

Men det tog inte lång stund innan han stod vid mig igen och såg lycklig ut och sa "titta!". Gullungen hade varit och hämtat en bit papper, han är så duktig:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards