Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Sofie - 20 augusti 2007 22:03

Vad har hänt med Victorias ben? Kanske det inte är så bra att sluta äta ändå... Skönt iallafall att se att ingen är perfekt;-)

Av Sofie - 20 augusti 2007 18:47

Lillplutten är verkligen inte helt bra, eftermiddagen har varit jobbig. Snorigt och klängigt... Vi har varit ute men inget har känts särskilt roligt, stackars liten.

Aptiten är det iallafall inget fel på, jag hade gjort pastagratäng med kassler, broccoli och ädelostsås, tre gånger bad han om att få mera; "Mea!"

Pastan åt han sådär av men broccoli och kassler vräkte han i sig:-)  Mattias tyckte också det var gott, kul när ens matlagningskonster uppskattas!

Ni som känner mig vet att jag inte tycker det är speciellt kul att laga mat, men jag har försökt att skärpa till mig och har utökat mina rätter, känns faktiskt riktigt kul nu! Inte illa va!?


Nu är Liam i badkaret och jag hör att killarna håller på att busa inne i badrummet, undra hur blött det kommer vara inne där sen;-)

Efter badet blir det hopp ner i sängen skulle jag tro, för Liams del alltså;-)

Av Sofie - 20 augusti 2007 14:04

 

Nu är man nystylad i håret! Frisyren är väl den samma men har fått lite mörkare slingor i håret, hade blivit så himla ljus under semestern. Känner mig nöjd:-)


Nu är jag hemma hos mamma, Liam ligger ute i vagnen och sover. Det hade inte gått så bra inatt, Liam har vaknat många gånger och varit riktigt ledsen 2 gånger. Sen var han pigg redan vid 5(!) så då var dom uppe och vinkade hej då till morfar. Men somnade om igen 40 minuter senare.

Känns inte som om Liam är helt kry, dels vill han bli buren mycket (det är inte likt honom) och sen så är han snuvig plus att han har gjort nummer 2;-) lite oftare än han brukar. Ja där kanske ni fick mer information än ni ville, men så är det;-)


Nu ska jag gå ut och göra mamma sällskap på terrassen!


ps med tanke på hur Liam har sovit denna natt så känns det jätteskönt att jag för en gångs skull har sovit GOTT!!

Av Sofie - 20 augusti 2007 08:33

Åhh jag har sovit som en prinsessa hela natten, det var länge sedan jag sov så gott:-)

Nu ska jag göra mig iordning för att ge mig iväg till frisören.

Hörs sen!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards