Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Sofie - 21 augusti 2007 19:51

Idag har bilen äntligen blivit lite renare! Jag och Liam var en sväng till biltvätten och sen så dammsög jag hela bilen hemma hos mamma och pappa. Liam visste inte riktigt vad han skulle tycka om biltvätten, det blev mörkt, det lät mycket och ibland såg man inte ut... Han var lite skeptisk till en början men sen gick det bra!


Hmm vad är det som händer egentligen?

Mamma säger att det inte är någon fara, jag får väl lita på det då!

Av Sofie - 21 augusti 2007 19:40

Mamma bjöd på lunch, hon tog västerbottenpaj, jag grekisk sallad och Liam pannkakor! Vi satt ute i det fina vädret, hade det inte blåst lite grann hade det varit som högsommar.


Det fanns ett stort schackspel som Liam såklart undersökte, han flyttade om de flesta spelpjäserna, ett hårt arbete med tanke på att pjäserna nästan var lika stora som han själv;-)


Efter lunchen gick vi ner till vattnet och skulle titta på båtar, men det fanns inte så många att titta på men det gjorde inte så mycket för det kom två stycken änder som var minst lika roliga!


Blev ingen promenad i Drottningholm, jag min nöt hade glömt att lägga i vagnen i bilen...


Lunch i solen!

Blivande schackmästare?

Liam stog länge nere vid vattnet och tittade på två änder, helst skulle han nog ha velat gått ut i vattnet och klappat dom;-)

Av Sofie - 21 augusti 2007 11:33

Dagens goda gärning är utförd (se tidigare inlägg):-)


Nu åker vi till Brostugan för att äta lunch och sedan blir det promenad i Drottningholmsparken.

Av Sofie - 21 augusti 2007 09:03

Liam är inte helt hundra idag heller:-( Jättesnorig och magen är inte i form, men han är inte så pass dålig att han bara ligger så vi får lov att aktivera oss ändå. Han har ju energi fast han är dålig min lille son...


Vi skulle egentligen ha varit med mamma, hennes väninna Anita och hennes dotter Helen med sin Victor idag, men Victor fick en tid på sjukhuset som dom var tvungna att gå på så vi skjuter upp vår träff. Lika bra det så inte Liam hade smittat Victor.

Av Sofie - 21 augusti 2007 08:53

Sista gången jag var in till Liam var klockan 23 igår kväll sen har han sovit hela natten, jag med för den delen;-) 5.20 hämtade jag in honom till oss och han somnade då om och sov fram till 7.40, säger bara WOW!!!


Nu ska vi göra oss färdiga för att göra en god gärning, vi ska nämligen åka till Läkarmissionen och lämna in massa kläder som vi inte vill ha längre. Känns bättre att göra så än att bara slänga det:-)



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards