Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Sofie - 8 augusti 2007 20:42

Liam måste ha varit på ett väldigt charmerande humör idag för jag tror det var sammanlagt 6 tanter vid olika tillfällen som kom fram idag när vi var i Täby och pratade och gullade med honom, "Oh han är ju för söt och gullig!"

Liam satt i vagnen och sög åt sig av alla komplimanger, måste väl medge att det gjorde jag också;-)

Av Sofie - 8 augusti 2007 20:40

Igår kallade ju jag mamma för fegis eftersom hon inte badade när vi var på stranden. Fick idag höra att hon minsann hade tagit sig ett kvällsdopp igår och det var både storm, höga vågor och kallt i vattnet;-) Okej mamma du är som en fisk i vattnet:-)

Av Sofie - 8 augusti 2007 20:39

Liam tycker nog att det är tråkigt att Mattias har börjat jobba igen (det gör i och för sig jag med). Idag har han gått omkring och ropat "pappa" hela dagen, gulligt!


Av Sofie - 8 augusti 2007 20:32

Idag var det inte så jätteroligt väder till en början så vi åkte till Täby C. Handlade två tröjor till Liam och lite annat smått och gott. När det var dags att gå ut till bilen hade himlen verkligen öppnat sig, hjälp vad det regnade! Tur att syrran var med så hon och Liam gick till ett annat inomhusgarage och jag min stackare(!) fick springa ut och bli dyngsur och köra runt och ta upp dom. Vad gör man inte, snäll som man är;-)


Camilla har ju bott en del hos mamma och pappa nu när hon har haft semester (som hon själv uttrycker det: jag har åkt till landet!) och idag var det dags att flytta hem igen. Pappa undrade om jag orkade köra henne och alla hennes grejer så var han hemma med Liam. Jag körde syrran hem till Solna och Liam hade det roligt med morfar, mamma hade varit i stan med en väninna idag så hon kom också så småningom hem.


Liam åt middag med dom och sen åkte vi hem och lekte ute på gården med alla kompisarna!

Av Sofie - 8 augusti 2007 06:28

Nu har vi snart varit vakna i en timme... Liam vaknade 05.40 imorse, det kändes som om det var mitt i natten. Kvällen igår var jättebra och natten har varit helt okej, så man får fokusera på det positiva!

Vi ska väl fortsätta att leka lite innan det är dags att duka fram frukosten.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards