Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Sofie - 15 augusti 2007 22:12

Jag hinner inte mer än tänka att jag ska gå och lägga mig så vaknar Liam. Han har sovit hela kvällen men behagar alltså att börja vakna nu när jag vill sova, hmm skumt...


Ja sov gott till alla er som får sova;-)

Av Sofie - 15 augusti 2007 22:04

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen, är så trött. Är så härligt att sova i nytvättade sängkläder tycker jag, luktar så gott och känns på ett visst sätt!


Det blåser som sjutton ute och regnar gör det också, men det skulle väl bli sämre väder nu om jag inte minns fel. Så regnar det imorgon får det kanske bli en tur till IKEA!


Sov gott:-)

Av Sofie - 15 augusti 2007 21:13

Jösses, David Beckham får 50 miljoner dollar om året (skrivit kontrakt för 5 år = 250 miljoner $), inte illa pinkat!

Programmet visade hur dom jagade hus, hur dom skulle få samma stjärnstatus i LA som hemma i England, vilka vänner som skulle gynna varumärket Beckhams osv osv osv. Hjälp vad jobbigt det lät;-)


När dom berättade om husen fick man ju lätt räkna med priser runt 45-50 $ och sen måste man ju skaffa sig en inredare och i möbel- och inredningsbutikerna log biträdena sina finaste Hollywoodleenden och sa att det kostar minst mellan 50.000-100.000 $ per rum... Helt plötsligt kanske hans lön inte räcker så långt;-)


Ja ja vad är en bal på slottet...

Av Sofie - 15 augusti 2007 19:50

Will LA love the Beckhams?

Är familjen Beckham redo för LA? Och är LA redo för familjen Beckham? Kommer Kaliforniens kändistäta huvudstad att ta emot dem med öppna armar vad gäller fester och middagar? Par som liknar Victoria och David besöker kändistäta platser i LA för att se hur de tas emot i folkvimlet. Rullas den röda mattan ut framför deras fötter, eller?

Av Sofie - 15 augusti 2007 19:27

När Liam hade blivit lite gladare (fick lite mellis som gjorde susen) gick vi ut igen. Har varit ute hela eftermiddagen och kvällen. Var dock lite dåligt med kompisar ute så vi gick på upptäcksfärd i området! Hittade en gunga som var gjord av bildäck och såg ut som en häst, jättefin! Den hängde i äppellunden så Liam passade på att plocka massa äpplen också;-) Han tog alla som låg på backen och alla var inte fina så han använde dom som bollar istället!

Sen träffade vi på Edward som bor bredvid oss (lika gammal som Liam) och fick veta att han hade brytit benet i sommar (dom är bortresta hela somrarna så därav att vi inte sett dom något i sommar) och hade varit gipsad i tre veckor. Hjälp tänkte jag då, tänk Liam i gips - skulle aldrig fungera...


Nu är Liam badad och ligger och sover i sin säng, själv ska jag nog ta och titta lite på tv, hoppas det är något bra!

Av Sofie - 15 augusti 2007 19:05

Medans jag höll på och laga middag va Liam ute och lekte, perfekt att ha köksfönstret ut mot gården så man har koll! Rätt som det är hör jag hur det skramlar till ute på furstutrappen, när jag kikar ut genom fönstret ser jag att vår lilla trädgårdsmästare är i full fart med att vattna blommorna:-)


Av Sofie - 15 augusti 2007 14:28

Blev inte mycket vila för min del:-( Precis när jag hade slutit ögonen ja då var det någon som vaknade... Lugnet är nog över nu för Liam är jätteledsen och sur, räcker inte med att sova 30 minuter på eftermiddagen för honom!

Av Sofie - 15 augusti 2007 13:46

Dagen har fortsatt att vara lugn. Vi har bara varit här hemma, varit ut en sväng och kollat på hästarna och lekt i sandlådan. Sen gick vi in igen när det var lunchtime. Efter lunchen la vi lite pussel och Liam åkte runt på sin polisbil. Vi har även gjort lite nytta, tvättat och bäddat rent i sängarna. Nu vilar plutten igen och jag funderar starkt på att göra det samma, var ingen rolig natt... Det där med att sova en hel natt kan man nog se som once in a lifetime!

Mattias är borta hela kvällen och kommer hem nå´n gång i natt så det är jag och Liam för hela slanten idag, bäst att jag vilar mig lite;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards