Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Sofie - 11 augusti 2007 16:20

Ikväll är det kräftskiva hos Jocke och Susann! Pappa hade fått svenska färska kräftor av nå´n han känner och dom fick vi, jiho!!! Mattias köpte även kräftor igår så dom har vi tinat nu, ska bli såååååå gott:-)

Nu har vi vilat lite och det är dags att börja göra sig iordning innan vi åker iväg till Vallentuna.


Skål, slurp(!) och ha en trevlig kväll:-)

Av Sofie - 11 augusti 2007 13:58

Liam och jag har idag hoppat studsmatta!

Det började med att Liam var själv uppe på mattan och "hoppade", han stod, låg på mage, kröp, ja hoppade på alla möjliga sorters vis. Tillslut sa han: "mamma!" och visade med kroppen att jag skulle hoppa, jag frågade om han ville att vi skulle hoppa tillsammans och han nickade och sken som en sol! Jag klättrade upp och vi började hoppa, Liam tyckte verkligen att det var superkul, han skrattade så han kiknade:-)

Av Sofie - 11 augusti 2007 09:51

Igår överraskade vi Mattias med fin middag, vin, chokladtryffel och blommor när han kom hem! Det första han sa va: "Oj vad mysigt! Har jag missat nå´n dag nu igen?" hihi!

Nej det var ingen "speciell" dag utan bara ett försök att göra en vanlig dag lite speciell;-)

Liam sov jättebra hela kvällen men lagom tills det var dags för oss att gå och lägga oss började nattväkteriet... Jag har varit uppe mellan 1 gång i timmen till var 30:e minut:-( Var otroligt trött imorse så Mattias gick upp med Liam och jag kunde sova vidare till 9.15, åh vad skönt det var:-)

Av Sofie - 11 augusti 2007 09:45

Liam sov faktiskt 50 minuter igår på eftermiddagen, lite bättre än dom 20 på förmiddagen! När han hade vaknat åt vi lite mellis och sen gick vi ut. Träffade på Wilhelm och hans mamma Karin med bebislillasyster Klara. Wilhelm (han är 1 år äldre) ville leka med Liam, han hämtade sin verktygslåda och tyckte att dom skulle meka med sina bilar och cyklar. Liam var intresserad ett tag sen tog intresset för Klara och Karin över, han ville mest vara med dom, plockade stenar som dom fick (kärleksgåva?!) och stod och klappade på dom. Bebisen skrattade och Karin tycker han är så gullig, tjejtjusare!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards