Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Sofie - 10 augusti 2007 14:00

Liam uppförde sig inte ordentligt när vi var hemma hos mamma (tex satt han bara och kastade sin lunch istället för att äta den...) så vi åkte ganska så snabbt hem igen.

När vi kom hem var vi ute i en och en halv timme, Liam tyckte det var helt underbart att få leka i sandlådan som idag är som en liten gyttjepöl! När det var dags att gå in och sova middag fick jag klä av honom ute på trappen och sedan bära in honom till handfatet som snabbt färgades svart.

Nu ligger han och sover och jag håller tummarna för att det blir en längre vila än i förmiddags!

Av Sofie - 10 augusti 2007 11:12

Nu är vi hos mamma, Liam är ute i regnet och jag och mamma sitter på förstutrappen (under tak) och tittar på! Han försöker locka oss med både det ena och det andra men vi vill inte gå ut i spöregnet.

Nu har han kilat iväg till sandlådan, kan ju bara föreställa mig hur kladdig och fin han kommer att bli;-) Han har bara t-shirt och byxor på sig för vi trodde ju att han skulle vilja komma in igen när han märkte att det spöregnade... 


Lessen pappa men han har tjuvat en tomat som inte va mogen;-)

Av Sofie - 10 augusti 2007 10:16

20 minuter senare och Liam är vaken igen, blir en rolig dag det här känner jag;-)

Av Sofie - 10 augusti 2007 09:59

Liam somnade inte själv, han började istället ropa mamma med sin gulligaste lilla röst, så jag var ju så klart tvungen att gå in till honom och då somnade han så sött!

Av Sofie - 10 augusti 2007 09:19

Kom just på att vi imorgon ska på kräftskiva hemma hos Jocke och Susann, det ska bli skoj! Sådär ja nu tänker vi positivt igen;-)


Dom har köpt ett partytält så att vi kan vara ute, dom har katter och jag är superallergisk mot katter. Sist jag var hemma hos dom fick jag jättesvårt att andas så ett tält är ju kanon!


Mattias skulle köpa kräftor idag efter jobbet, mums älskar kräftor, men får hålla mig tills imorgon!


Av Sofie - 10 augusti 2007 09:13

Hatar regn! Just nu öser det ner, allt blir så tråkigt...

Liam ligger eller snarare står just nu i sin säng och vägrar att somna. Han är supertrött och jag har försökt söva honom i 30 minuter. Men nu fick jag nog och gick och satte mig här i stället, får se om han kanske kan somna själv!

Natten var riktigt bra, men man har blivit så van vid att vakna hundra gånger per natt så man vaknar fast Liam sover, sjukt va?


Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, allt blir så mycket besvärligare när det regnar. Nej nu är det nog dags att sluta skriva, känner att det bara blir så negativt... men regn ÄR inte roligt;-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards