Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Sofie - 26 augusti 2007 22:35

Nu har vi kollat film och det är dags för mig att krypa ner i sängen och sova lite! Jag blir alltid så trött när vi kollar film, sen när den är slut och jag går och tvättar mig hinner jag piggna på mig. Hmm, får nog börja med att tvätta mig före filmen så att det bara är klart för nattning sen!


Sov sött:-)

Av Sofie - 26 augusti 2007 19:27

Sen vi kom hem har vi varit ute ända tills nu då vi gick in för att det var sovtajm.

Liam lekte med Viggo, körde bobbycar, var i sandlådan, kollade när grannen planterade blommor, tog sig en dusch i grannens vattenspridare m.m Har hunnits med en hel del:-)


Hans panna ser inte särskilt rolig ut, en stor blå ful bula. Sen åkte han på däng så han har två märken på kinderna också, det är inte lätt att vara liten...

Av Sofie - 26 augusti 2007 19:25

Glömde ju att skriva att Malin och Peter hade hur mycket vinbär som helst hemma hos sig. Liam blev överlycklig, han har ju länsat mormor och morfars buske så nu tog han sig an en ny! Vi fick även med oss vinbär hem (tack!), åt vi som efterrätt, gott:-)

Av Sofie - 26 augusti 2007 16:12

VM-guld och Europarekord, hon är otroligt duktig:-)



Men hon kan ju knappast bli förvånad när hon vinner, dom andra har ju inte en chans!

Av Sofie - 26 augusti 2007 15:47

Nu har vi kommit hem från Malin och Peter. Jättemysigt att bli bjudna på lunch och fika och även såklart att träffa våra kära vänner:-)

Peter målade lite fönsterkarmar medans jag och Malin snackade lite tjejsnack, Liam ville gärna hänga med Peter men han var lite i vägen, inte så kul om färgburken skulla råkas hällas ut;-)

Precis när vi skulle åka hem ramlade Liam ner för deras trapp, iallafall nerför dom två sista trappstegen. Han blev jätteledsen men det verkade gå bra, men nu när vi kom hem såg jag att han har en JÄTTEbula i pannan! "Det som inte dödar det härdar" som Peter sa idag;-)


När vi kom hem stod det en vinnarpokal på terrassen, Mattias hade vunnit grannmästerskapet, grattis!

Av Sofie - 26 augusti 2007 08:48

Så här ser det ut varje morgon jag gör mig i ordning, Liam sitter på första parkett!


Undra vad han ser som ser så roligt ut...

Av Sofie - 26 augusti 2007 08:47

Liam provar morfars glasögon (sugrör i munnen)!

Han blev alldeles vimmelkantig efteråt;-)

Av Sofie - 26 augusti 2007 08:41

Liam har till mormors STORA förtjusning äntligen lärt sig att säga mormor! Nu går han runt för jämnan och ropar på henne. Igår gick han ut i hallen hämtade sina skor, satte dom framför sina fötter, pekade på dörren och sa mormor! Med andra ord ville han hemskt gärna åka hem till henne:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards