Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Sofie - 7 augusti 2007 19:44

Blev en riktig härlig dag på stranden idag!

Mamma och Camilla ville också följa med, det gäller ju att passa på när solen är framme;-)


Jag hade gjort lunch som vi hade med oss, inte så avancerat precis men bra strandmat, pasta med skinka, kassler och grillad hallomiost. När vi skulle luncha parkerade sig Liam bredvid mormor på hennes filt, vad annars;-) Rätt som det var reste han sig upp och kom över till min strandmadrass, mysigt tänkte jag, men han kom bara för att kissa mitt på min madrass (han hade ingen blöja under sin soldräkt) och sedan var det tillbaka till mormor igen, vilken filur! Tur man är rutinerad och hade tre filtar med sig!


Det var ganska kallt i vattnet men det hindrade inte Liam, han plaskade i strandkanten och gick fram och tillbaka ut i vattnet. Syrran och jag var också "modiga" och badade men mamma den lilla fegisen tyckte det var alldeles för kallt, hon vill ju helst ha minst 25 grader;-)


När det var dags för Liam att sova middag passade vi andra på att pressa lite i solen, jag känner faktiskt nu att det hettar lite i kinderna så solen tog nog ganska så bra idag.


Sen när han vaknade var det dags för lite mellis som mamma hade med sig, frukt och yoghurt. Sen hade klockan blivit så mycket att det var dags att börja dra sig hemåt.


Liam äter lunch vid blå lagunen.

Bilden är tagen innan han blev kissnödig;-)

Av Sofie - 7 augusti 2007 10:05

Nu har det klarnat upp och allt är packat för en tripp till stranden, nu ska bara Liam vakna så ska vi ge oss iväg:-)


Det är helt fantastiskt att ha 5 minuters promenad till stranden men ibland måste man förnya sig lite så idag tar vi bilen till Blå lagunen!



Av Sofie - 7 augusti 2007 09:12

Fy fasen vilken kväll det var igår! Började med att jag gick och la Liam vid 19.15, han somnade vid 19.30 och sov till 19.45, sen bröt helvetet ut... Han gallskrek i 3 timmar! Kan lova er att 3 timmar med skrik i non-stop är en väldig lång tid. Vet inte vad det var för fel, kanske är det nå´n ny tand på gång. Som om inte detta hade varit nog har han vaknat en gång i timmen fram till imorse när det var dags att gå upp vid 06.30

Ja ja nu är det en ny dag som väntar:-)


Hade tänkt att vi skulle åka till stranden med picknick men just nu så är det inte så jättefint väder, men jag hoppas på att det klarnar upp!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards