Alla inlägg den 5 september 2007

Av Sofie - 5 september 2007 19:12

I förmiddags var jag och Liam ute och lekte i solskenet, jättehärligt:-) Strax innan lunch åkte vi och hämtade mamma/mormor, vi hade lovat henne att hon skulle få smaka på kycklinglasagnen, tror den blev godkänd även av henne!

Vi åt lunch ihop och efter det lekte Liam och mormor tillsammans.


Jag och Mattias hade en "gardintjej" hemma som tog lite mått på övervåningen. Vi ska beställa nya rullgardiner, några som är lite bättre än IKEAs:-) Vi anlitade även denna firma när vi köpte gardiner till vardagsrummet.


När det var klart åkte jag, Liam och mormor till Vällingby för att shoppa lite höstkläder till Liam!

Vi hittade massor av fina saker:-) 2 par jeans (varav ett par fodrade), en mysdress, en "tröjkofta", en munkjacka, långkalsonger, ett par byxor, en fuskkrage, två vita långärmströjor och en jacka.

Mysdressen och jackan fick han av mormor, tack så mycket:-)


När vi hade shoppat klart åkte vi hem till mamma och pappa och åt middag med dom.

När vi kom hem till oss stannade vi ute på gården och väntade in Mattias. Liam blev jätteglad när pappa kom, Liam fick hoppa in i bilen och hjälpa till att parkera:-)


Nu är det snart läggdags för lillprinsen och efter det ska jag titta på Idol!


Av Sofie - 5 september 2007 06:54

Nu har vi varit uppe en stund, snart väntar frukost. Natten var väl sådär...


Mattias kom hem senare än vanligt igår kväll så Liam hade hunnit gå och lägga sig:-( Men Mattias ska jobba hemifrån nu på förmiddagen så dom hinner ses då!

Av Sofie - 5 september 2007 06:53

Stor grattis till min morbror Passe som idag fyller 50 år och även ett stort grattis till Camilla som enligt henne själv blir vuxen;-) 35 år idag!

Hoppas ni båda får en fin dag, kramar till er!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards