Alla inlägg den 21 september 2007

Av Sofie - 21 september 2007 13:42

Imorgon är det dags för Liam att gå till frisören för första gången i sitt liv! Han och Mattias får gå tillsammans dit, tror att det går bättre än om jag är med... Undra hur det kommer sluta, klippt på ena sidan, inte klippt alls eller kanske en ny frisyr?  ;-))

Det som verkar svårast är att få honom att sitta still, men jag har höga förväntningar på att killarna klarar det där galant!


Av Sofie - 21 september 2007 13:31

Åh vad jag längtar till imorgon, då ska jag nämligen ut med Helen och Anna, ska bli jätteskoj:-) Man är ju inte så bortskämd med sådant nu för tiden så jag har sett fram emot denna kväll väldigt länge!

Vi ska äta på Grill, fick bord lite senare så vi börjar väl med drinkar i deras bar först, dom ska väl vara rättså bra på drinkar där har jag för mig!?

Sen väntar god mat och massa tjejbus hela kvällen!!!!


        

Av Sofie - 21 september 2007 13:14

Vad har vi gjort idag då på förmiddagen?

Jo vi var iväg en snabbis till City Gross imorse och handlade lite, klarade att Liam inte somnade i bilen- hurra! Han var på sitt bästa humör när vi var i affären så det gick väldigt smidigt:-)

När jag stod vid kassan och plockade ner alla varor i kassen började det kännas lite obehagligt, det var någon som kom lite för nära, ni vet hur det känns när nå´n passerar den där "okejgränsen". Håller fortfarande på med varorna så jag kollar inte upp, men när jag ser i ögonvrån att människan går på Liam då fick det vara nog! Tittar upp och då är det pappa/morfar som står där och gullar med Liam! Han hade smygit sig på oss;-) Liam blev förstås jätteglad och ville bjuda morfar på riskaka, morfar tyckte väl inte att det var nå´n delikatess precis;-)

Vi pratade en liten stund och sedan åkte vi hem igen.


När vi kom hem var vi ute och lekte, men vi var alldeles själva på gården så efter ett tag gick vi till parken där det var två andra tjejer och lekte.

Pasta Carbonara till lunch och efter det några sagor i fatboyen, sen var det dags att gå och sova. Liam vaknade redan efter 40 minuter så jag försökte få honom att somna om och jag lyckades faktiskt! Minst en timmes sömn behöver han iallafall för att klara eftermiddagen och kvällen.


Jag håller på och tvättar och ska snart bädda rent i sängarna, skulle egentligen också vilja gå och lägga mig, men som sagt, det finns lite att pyssla med här hemma...

Av Sofie - 21 september 2007 06:55

Natten har varit okej!

Det värsta är bara att vi har varit uppe sen före sex, hur ska han klara att hålla sig vaken ända fram till efter lunch? Ja vi får väl försöka bäst vi kan!!


Snart ska vi äta frukost:-)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards