Alla inlägg den 13 september 2007

Av Sofie - 13 september 2007 22:18

Sidan har inte funkat särskilt bra under kvällen därför har det inte blivit något skrivet. Gör ett försök nu iallafall.


Såg Idol (som vanligt) tidigare ikväll, måste erkänna att jag satt och skämdes med jämna mellanrum! En kille var säker på att han skulle bli lika stor som Robbie Williams, skulle inte tro det va! Det var många i kvällens avsnitt som sjung fruktansvärt falskt. Helen och jag pratade om fenomenet Idol idag, med tanke på att det inte är första säsongen så borde väl folk ha lärt sig att man blir sågad vid fotknölarna om man inte kan sjunga. Men vad gör man inte för att få synas på tv...

Jag och Helen ska iallafall söka nästa år som duo, vi sjunger nog en Carola låt;-)


Nu ska jag gå och lägga mig, sov gott på er!


Av Sofie - 13 september 2007 19:38

Blev genast på bättre humör när vi kom hem till Alice och Helen, båda tjejerna är verkligen helt i min smak:-) Dom står högt hos Liam också!


 

Vi var ute till en början, kidsen lekte med det mesta! 


Efter en stund gick vi in och fortsatte lekarna där. Vi blev tillfrågade om vi ville stanna på middag och det ville vi såklart! Olle var också i Göteborg precis som Mattias så det passade ju oss alla perfekt att få lite sällskap till middagen:-) Det bjöds på falukorv och "fluffigt" potatismos, fluffigheten får man om man har i ett ägg i moset, allt enligt Helens mamma! Och ja jag måste medge att det var ett riktigt fluffigt potatismos;-)


Efter middagen busades det en hel del! När det sen var dags för oss att åka hem blev det kramkalas!


Tack snälla Helen och Alice för att ni fick mig på bättre humör och för en trevlig middag:-)

Av Sofie - 13 september 2007 19:32

Nu är det ju kallt ute och man måste använda strumpor, märkte imorse att jag har typ 2 par, räcker inte långt... Vi åkte en snabbis till Solna innan lunch och införskaffade några fler. När vi kom hem igen var det hög tid för lunch, fick bli något snabbt så det stektes blodpudding och rivdes morötter. Liam älskade det och ropade "mer" mest hela tiden!


Efter lunchen gick vi ut i det fina vädret, verkligen en riktig härlig höstdag!

Sen blev det dags för vila, Liam var jättetrött men ville INTE sova. Hade planerat att jag också skulle ta mig en tupplur, men Liam sov endast i 25 minuter så det blev inget sova för min del:-(


Den här dagen har inte varit något rolig, jag har inte varit på humör så det kändes som en befrielse när Helen ringde och frågade om vi ville komma hem till henne och Alice. Så vi packade ihop oss och åkte iväg på direkten!

Av Sofie - 13 september 2007 08:57

Idol kunde jag se utan avbrott igår kväll, det var värre med Top Model, där blev det en hel del springande in till Liam så jag fick ingen uppfattning direkt om programmet, men jag överlever nog;-)


Natten var okej men jag känner mig trött ändå, känner mig allmänt trött och lite nere skulle vilja att det hände något superKUL!! Skulle inte vara så fel att åka iväg på en weekend nå´nstans, drömma kan man ju alltid göra...

Malin och Peter åker iväg på en mysresa till Mallorca nu på lördag, måste väl erkänna att jag är lite avis;-)


Vi är kommer nog vara hemma här på förmiddagen sen får vi se om vi ska träffa Alice och Helen när Alice är klar med inskolningen på dagis, beror lite på hennes dagsform.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards