Alla inlägg den 17 september 2007

Av Sofie - 17 september 2007 20:44

Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig nu. Vet att klockan inte är mycket alls, men jag är såååååå trött (kanske inte så konstigt eftersom jag bara sov en timme inatt). Än så länge har Liam sovit i ett sträck så det verkar ju lovande, men man ska nog inte ta ut något i förskott;-)

Hur som helst så hoppas jag på lite mer än en timmes sömn inatt!!


Ha en skön kväll och dröm sött!

Av Sofie - 17 september 2007 20:03

Det var inget Idol idag, Rhapsody in rock istället. Jag har ingen större lust att titta på det så jag surfar nog runt lite på nätet istället!

Av Sofie - 17 september 2007 19:48

Det är nu dags att försöka introducera Liam till att endast sova middag en gång per dag.

Började med detta idag, förmiddagen gick faktiskt ganska så bra men det gäller att man aktiverar sig hela tiden annars blir det grinigt. Hade ju höga förhoppningar på att han kanske skulle sova en och en halv timme på eftermiddagen, men tji fick jag... Han slog till med en halvtimmes powernap, inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

Eftermiddagen och kvällen gick ganska så bra dom med, men jag hade ju hjälp av Liams stora idol mormor!

Ja vi får väl se hur det går resten av veckan, återkommer med rapport;-)

Av Sofie - 17 september 2007 19:43

Vi sover hos mamma och pappa inatt (Mattias är i Malmö). Imorgon bitti ska vi åka till min farmor, det är då smidigast om vi redan är här!

Liam åt massor till middag, kalvfärsbiffar med gratäng. Morfar är lika stolt varje gång, "åh vad du gillar morfars mat", är den stående kommentaren;-)


Liam ligger nu och sover och jag ska väl snart kolla på Idol, hoppas mamma och pappa också vill se det så man får sällskap:-)



Av Sofie - 17 september 2007 16:29

Idag när vi var i parken kom katten Findus på besök. Maken efter kelig katt får man leta efter. Liam tycker att han är jättegosig:-) Liam brukar vara ute och gå med honom genom att hålla honom i svansen, katten tycker det är jätteroligt, han följer Liam så snällt och jamar och stryker sig mot honom:-)


Puss på dig Findus!

Klappa och krama är mysigt!

Två polare i rutchkanan:-)

Båda två åkte ner en stund senare, Liam först och Findus strax efter!

Av Sofie - 17 september 2007 08:28

...har varit en katastrof. Först hade jag jättesvårt att somna och sen har det spökats på hög nivå hela natten. Jag har sovit mellan 3 och 4 (sen har jag säkert slumrat 5 minuter här och där, men det gör ju varken till eller från), märks både på mig och lillskrutten att vi är lite trötta. Vi får väl aktivera oss på bästa möjliga vis idag, vet dock inte vad vi ska hitta på.

Vi börjar väl med att gå ut som vanligt, så får vi se vad som händer sedan!

Av Sofie - 17 september 2007 08:27

Gissa vad jag hittade i tvättmaskinen imorse när jag skulle ladda och starta den???

Jo en tratt och en sil... undra hur dom har kommit dit;-)

Det är ju tur att jag alltid går igenom maskinen innan jag startar den!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards