Alla inlägg den 8 september 2007

Av Sofie - 8 september 2007 18:08

Det var otroligt skönt att bada, riktigt avkopplande!


Hade gaskat upp mig nu lagom till att kräftskivan ska dra igång men då ringer Mattias och säger att han kommer bli sen... Är ju inget roligt att gå dit själv och komma sen när alla redan har ätit upp sina kräftor känns ju lagom kul, hmm vi får väl se vad som händer.

Av Sofie - 8 september 2007 15:46

Räddningen för flintskalliga små bebisar är här.

Företaget Babytoupee i Kalifornien säljer kändisperuker som passar din halvåring.

Li´l Kim, Bob Marley, Donald Trump och Samuel L Jackson-peruker går att inhandla över nätet för 20 dollar.

- Att bli förälder behöver inte betyda att man slutar ha kul, förklarar grundaren Graham Farrar, som själv är pappa och gärna spökar ut sina småttingar i kändisperuker.

- Perukerna är designade för att ge bebisen lite extra personlighet och för att föräldrarna ska behålla sin humor, säger Graham Farrar.



Hämtat från http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article657256.ab


Liam har alltid haft en så´n väldig kalufs själv så jag tror vi hoppar det där med peruk;-)

Av Sofie - 8 september 2007 15:40

Fryser och känner mig allmänt trött och hängig, tror jag ska tappa upp ett bad och bubbla lite!

Liam är hos mormor och morfar, ska sova där inatt. Vi tänkte att det kunde vara skönt att slippa springa ut och in och söva om honom ikväll när vi ska äta kräftor och ha lite party! Såklart ställde mormor och morfar som vanligt upp, tack för det:-)

Nej nu väntar ett hett bad!

Av Sofie - 8 september 2007 15:08

Blä vilket tråkigt väder det är, regn och rusk. Mattias spelar golf idag (hur kul kan det vara i detta väder?) så Liam och jag är själva. Vi var bara här hemma till efter lunch, då satte vi oss i bilen och tog en sväng till affären och Systemet.

Det var hur mycket folk som helst på Systemet, Liam var INTE road av att stå i kö... Han fick systemets tidning att bläddra i, undra vad folk tyckte och tänkte om hans mamma;-) Men vad gör man!?


Ikväll har vi kräftskiva här på gården, just nu ser jag att det är några tappra själar som sätter upp partytältet. Måste erkänna att jag inte är sådär jättesugen på att sitta ute ikväll och frysa... men jag får väl peppa upp mig lite! Ska bli gott med kräftor dock, slurp!!


Av Sofie - 8 september 2007 07:28

Natten har varit konstig... vid halv tre vaknar jag av att Liam ligger och snackar för fullt, han är klarvaken. Han får fortsätta med det inne hos oss, varken jag eller Mattias är särskilt sugna på att gå upp vid den tiden;-) Liam tyckte nog vi var supertråkiga! Tillslut somnade han om iallafall.

Nu har vi varit uppe ett tag, hade hoppats på sovmorgon men icke...


Känner mig inte helt kry, är lite seg och har ont i halsen:-( Hoppas det blir bättre under dagen.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards