Alla inlägg den 14 september 2007

Av Sofie - 14 september 2007 16:09

Idag får vi hem våra nya köksmöbler:-) Ska bli spännande att se hur det blir, fint hoppas jag!

Får se om jag lägger upp en bild senare ikväll annars blir det imorgon.

Av Sofie - 14 september 2007 09:50

Idag är det fredag och helgen väntar! Mattias är hemma hela helgen och vi har ingenting inplanerat, så härligt:-) Känns som om lite kvalitetstid hela familjen tillsammans är på sin plats.

Vet ju att det är mycket resande i Mattias jobb men det har kännts lite jobbigt på sista tiden därför ser jag verkligen fram emot denna helg!


                        


Av Sofie - 14 september 2007 09:42

Nu har jag varit duktig! Tagit reda på all tvätt och plockat och fixat i allmänhet så nu är det snyggt här hemma igen:-) "Dessvärre" är väl att jag även har tvättat en maskin och hängt den tvätten så den måste ju också tas reda på så småningom, ett litet ekorrhjul är va det är;-)


När Liam vaknar ska vi gå ut i det fina vädret, är lite kyligt och blåsigt men solen skiner iallafall. Lagom till lunch ska Liam få vara hos mormor en stund, jag ska åka och hjälpa syrran med storhandling. Liam har det såååå mycket bättre hemma hos mormor då!

Av Sofie - 14 september 2007 09:10

Det är så roligt för Liam har börjat intressera sig för böcker. Han tycker det är jättemysigt att få sitta i knät och lyssna och titta i en bok. Just nu är favoriten "Ludde och alla djuren", den ska läsas om och om igen!

Igår när vi var hemma hos Alice blev han förtjust i en Molly Musbok, det fanns luckor att öppna och flikar att dra i. Kanske kan vara något att önska sig:-)

Av Sofie - 14 september 2007 07:58

Min lille kille gillar tydligen att leva farligt...

Nu för tiden när vi åker bil ålar han sig ut ur säkerhetsbältet flera gånger per biltur. När jag säger åt honom och förklarar att det är farligt blir han arg och ledsen:-(

Nästa grej som jag inte gillar är att när han sitter eller rättare sagt ska sitta i sin matstol så ställer han sig upp hela tiden, detta tycker han är jätteroligt och skrattar hysteriskt. Jag blir också "hysterisk" men inte av glädje;-)

Hmm vad ska man göra???

Av Sofie - 14 september 2007 07:06

Natten har varit okej men vi har varit uppe i en timme nu, gäsp!

Vi ska nu gå ner och äta frukost, sen blir det väl lite lek och sen är nog Liam trött igen och det blir en vilostund. Jag ska då försöka ta reda på all tvätt, vika och lägga in i garderoberna. Ligger tvätthögar precis överallt känns det som, men jag har inte hunnit och ibland har jag prioriterat annat...


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards