Alla inlägg den 6 september 2007

Av Sofie - 6 september 2007 22:31

Har precis pratat med både Linda och Camilla på messenger, trevligt:-)


Har försökt att komma i säng nu ganska så länge men det går bara inte... alltid hittar jag nåt annat att göra, som att prata med vänner, städa, gått igenom min garderob och kollat vad jag skulle behöva/vilja shoppa och nu sitter jag här... Kommer helt enkelt inte i säng!

Men nu får jag ta mig i kragen och gå och tvätta mig, måste försöka att få lite sömn. Har varit helt off idag pga natten igår, skulle ju vara trevligt att känna sig lite piggare och fräschare imorgon:-)

Så med andra ord: GOD NATT!!

Av Sofie - 6 september 2007 20:58

Såg hela Idol utan att somna och Liam vaknade inte en ända gång heller!


Det jag förundras över efter varje avsnitt är att folk inte verkar ha nå´n självinsikt, jag sjunger bättre (dock inte bra) än flera som var på uttagningen men jag skulle ALDRIG gå på en audition! Jag menar, man vet ju hur en artist ska låta och när man inte är i närheten av att låta så så borde man veta bättre... men det blir ju bra tv, eller iallafall "pinsamhets-tv";-)

Höjden av bortförklaring var väl en tjej som skyllde på att hon tappade sin nummerlapp och att juryn började skratta åt det, därav att hon inte gick vidare! Tror inte det handlade så mycket om lappen faktiskt;-)


Jaha nu vaknar Liam, hörs!

Av Sofie - 6 september 2007 19:48

Tror jag ska lägga mig på sängen och kolla Idol, dels är jag så himla trött och dels så springer jag ut och in till Liam och ligger jag då på sängen behöver jag inte springa upp för trappan hela tiden!

Får väl se hur mycket jag kommer se av programmet, känns som om jag kommer somna så fort jag lägger mig på sängen;-)

Får se om jag återkommer mer ikväll eller inte...

Av Sofie - 6 september 2007 19:41

I eftermiddags var Liam så himla grinig så jag beslutade mig för att ta en promenad, han väl inte mer än 300 meter så sov han, märks att han inte mår bra.

Tog mig en tur till centrum, visste att Helen och Alice var där. Alice hade nämligen en tid hos frisören idag! Spanade lite genom fönstret och Alice satt som ett tänt ljus och var jätteduktig:-) Liam sov hela tiden så han missade att se hur man uppför sig hos frisören, skulle kanske ha varit bra med tanke på att han också skulle behövas klippas, inbillar mig att det inte kommer bli allt för lätt, sitta still är ju inte riktigt hans grej...


När dom var klara gick vi till en nyöppnad butik och kikade lite och efter det knatade jag hemåt igen, eller rättare sagt hem till mamma och pappa där middagen väntade;-)




Av Sofie - 6 september 2007 19:37

Min lille plutt är sjuk:-( Han har kämpat på bra idag, men det är en och annan tår plus att han vill bli buren hela tiden...

Nu inför natten gav jag honom en alvedon för han har feber, hoppas den hjälper så han kan sova (plus att jag kanske kan sova oxå...)!

Inget roligt att vara snorig, hostig och febrig:-(


Konstigt att när han blir sjuk så är Mattias alltid borta... Pratade med Helen om det där och hon upplevde samma sak, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att dom är ute och reser en hel del.

Av Sofie - 6 september 2007 12:09

Har idag ringt runt till de tre förskolor som vi i första hand vill att Liam ska börja på. Tyvärr så har ingen av dom någon plats att erbjuda i januari:-( Känns faktiskt väldigt tråkigt men jag får väl ställa in mig på att var han än börjar så kommer det bli bra! Kommer kännas jättekonstigt att lämna bort honom under dagarna och inte få träffa honom lika mycket som jag gör idag, snyft:-(

Av Sofie - 6 september 2007 12:05

Natten har varit HEMSK... Liam stackarn har fått otäck hosta så natten har blivit störd av den:-( Tror inte att jag har sovit många minuter inatt, gäsp!

Morgonen blev inte heller så rolig, Liam var ledsen och jag kunde knappt göra mig i ordning.

När vi väl kom ut kom jag på att jag inte hade borstat tänderna, in snabbt och göra det. Skönt då att Liam kan vara ute en liten stund själv, jag ser ju honom hela tiden (stod i köket och borstade tänderna!)

Nu har vi ätit lunch hemma hos mamma, kände att jag behövde lite stöd...


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards