Alla inlägg den 11 september 2007

Av Sofie - 11 september 2007 22:56

Nej nu är det dags att sova.

Imorgon ska vi hem till Anette och hälsa på lilla Sigge (så det blir nog inte så mycket bloggande imorgon heller)!!


Dröm sött:-)


Av Sofie - 11 september 2007 22:50

Vi har beställt en Fatboy!

Kommer bli hur härligt som helst att mysa i den, kommer om ca 2 veckor (beställd från www.designbutiken.se).

Tror att denna med Marimekko-motiv kommer passa in i vårt "nya" vardagsrum perfekt:-)

Av Sofie - 11 september 2007 22:42

Har varit fullt upp idag så jag vare sig hunnit eller orkat skriva något. Men får väl göra en snabb resumé;-)


Mamma, Liam och jag åkte lite tidigare till Vällingby så jag skulle hinna kolla efter ett regnställ, hittade ett från North Face som jag slog till på, känner mig riktigt nöjd! Nu finns det inga hinder när regnet faller ner;-)

Efter det träffade vi Anita, Helene och Victor. Vi åt lunch, blev sushi för mig och pasta till Liam, gott tyckte vi båda två! När vi alla var mätta och belåtna tog vi en promenad och sedan blev det fika hemma hos Helene och Victor.


Vi kom nog inte hem förrän vid fyra tiden och då stannade vi ute och lekte med alla kompisar. Liam envisades med att vräka i sig sand... tillslut fick vi gå in så han inte skulle äta sig mätt innan middagen;-)

Lagade korvstroganoff med ris, Liam avslutade hela middagen med att masera in stroganoffen i hela huvudet. Behöver väl inte skriva att det blev ett bad efter middagen!?


Mattias kom idag hem från Umeå, han blev också supernöjd med våra nya soffor!

Av Sofie - 11 september 2007 07:37

Jag och Liam har sovit tillsammans i natt och vi har sovit superbra båda två!! Väldigt mysigt att få ligga och kramas:-)

Nu ska vi göra oss iordning för sen ska vi åka till Vällingby med mamma och träffa hennes väninna Anita med dotter och hennes son Victor.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards