Alla inlägg den 25 september 2007

Av Sofie - 25 september 2007 22:11

...fick jag inte så stor behållning av mitt favoritprogram Desperate Hosewives ikväll, var tvungen att springa upp till Liam allt för många gånger... Jag har ju sagt till honom att han inte får vakna mellan 21-22 på tisdagar;-) Men det är ju inte så jätteavancerad handling, nog för att det händer massor varje gång, så jag hänger nog med i nästa program ändå!


Nej jag ska nog gå in och lägga mig nu, jag har verkligen varit så otroligt trött (mer än vanligt...) på sista tiden. Känner att jag inte träffar Mattias något och att vi inte hinner hitta på något skoj tillsammans, behövs ju det med! Det händer så otroligt mycket på hans jobb, han gör grejer mest hela tiden så jag känner mig lite "blek" i jämförelse...

Nej nu ska jag försöka drömma gott, hörs imorgon!


Av Sofie - 25 september 2007 20:14

Fick detta på mailen idag från Malin, riktigt skoj!

Glöm inte ljudet:-)

www.ffk-wilkinson.com/

Av Sofie - 25 september 2007 19:20

Vi har idag varit hemma hos mamma/mormor. Vi hade ju inte träffat henne på fyra hela dagar;-) eftersom hon har varit i Sandviken. Hon hade verkligen längtat supermycket efter Liam, men faktiskt så fick jag också en kram när vi kom, man är ju inte så bortskämd med att stå i centrum längre;-)

Liam tyckte också det var härligt att träffa mormor, han hade nog också längtat, många kramar under dagen!

Vi har inte gjort något speciellt, varit i parken, gått till affären och handlat lunch och varit ute ännu mera. Har varit en riktig fin höstdag idag:-)


När vi kom hem på eftermiddagen var Viggo och Pontus ute och lekte, båda dom killarna är just nu i åldern där allt är mitt och det är svårt att dela med sig. Liam tog någons traktor och fick genast veta att han levde;-) Han kommer iallafall att vara härdad, hihi! Men han är ganska så tuff och tål en hel del, han har även börjat ge igen...


Lite senare kom Filippa hem, vi var då påväg in så Filippa följde med in till oss en stund. Liam och hon lekte jättefint, hon är så gullig mot honom och han ser verkligen upp till henne!


Inte den bästa kvalitén på bilden men den visar ändå hur gulliga dom är mot varandra!


När vi hade ätit middag gick vi upp och byggde med lego och läste lite sagor. Dom böckerna vi lånade igår på biblioteket är inte intressanta alls, han vill bara höra samma böcker om och om igen. Trodde att det skulle vara kul med lite nya böcker, jag tyckte det iallafall;-)

När vi hade plöjt några böcker gick vi ut och städade i sandlådan och sen gick vi till gungparken. Liam hade jättekul med staketet som är runt gungorna, det är som kedjor med plast runt om, han hängde och slängde i dom, riktiga konster!


Vi var väl ute i en timme sedan gick vi in och läste samma böcker en gång till! Han har verkligen fått dille på böcker nu, kanske därför det börjar komma så många ord från honom!?


Nu ligger han och sover. Mattias skulle egentligen ha kommit hem en stund idag för att sedan när Liam hade somnat åka iväg på jobb. Men det hade kört ihop sig så han kunde inte komma loss, kommer inatt någon gång...


Mitt sällskap just nu är datorn och tvättmaskinen som går för fullt, väntar på att klockan ska bli åtta så jag får ytterligare lite sällskap från Idol;-)

Av Sofie - 25 september 2007 09:55

Det verkar gå troll i det här med Liams sovande...

Igår behövde jag inte mer än tänka att nu ska jag gå och lägga mig så vaknade han, somnade om och jag gick och tvättade mig, sen hann jag inte mer än lägga huvudet på kudden förrän han var vaken igen...

Men natten har trots allt varit helt okej!

Vaknade lite tidigt bara, 6.20, blir en lång förmiddag även idag. Det är svårt det här nu när han bara ska sova efter lunch, när han vaknar supertidigt blir han ju väldigt trött vid niotiden, då gäller det att ha några ess i rockärmen;-)


Just nu är esset mormor;-) Dom har inte träffats på fyra dagar, så mamma hade så´n abstinens! Dom är nu ute i parken och jag ska gå ut och göra dom sällskap.


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards