Alla inlägg under januari 2008

Av Sofie - 1 januari 2008 13:57

Idag har varit en riktigt slappardag, precis som nyårsdagen oftast är!

Vi har mest tittat på Noddy. Liam har två Noddyböcker men idag fick han Noddy även på film. Den blev helt klart godkänd, annars är ju inte Liam så mycket för tv.


Av Sofie - 1 januari 2008 11:04

Om en vecka börjar Liam på förskola. Det känns både roligt och lite skrämmande på samma gång. Vi har ju varit tillsammans varje dag nu så länge så lite seperationsångest tampas jag allt med!


Vi pratar om dagis med Liam varje dag men han förstår nog inte vad som väntar;-)


Så klart kommer det bli tufft vid inskolningen (brukar ju vara mer regel än undantag), men i slutändan så kommer det att bli bra!


Kommer nog att behöva lite peppning och stöd under den tiden:-)

Av Sofie - 1 januari 2008 11:03

Äntligen så börjar min axel att kännas lite bättre. Den är inte helt bra men en god bit på väg, hurra!

Av Sofie - 1 januari 2008 11:00

Imorse när jag och Liam kom ner så gick jag på toaletten och Liam gick in i vardasgrummet. Det blev oroväckande tyst så jag smög dit för att kolla vad han gjorde. Det visade sig att vi hade glömt att ställa undan godisskålen från igår... Gissa vem som tyckte att han fick bästa frukosten någonsin;-)

Av Sofie - 1 januari 2008 10:56

Tänk nu är det ett nytt år - 2008!

Vi får hoppas på att detta år blir ett härligt, glatt och fantastiskt år:-)


Vi firade in det nya året här hemma hos oss igår, jag, Mattias och Liam. Första gången någonsin som vi inte hade folk hemma eller var borta. Vi hade det mysigt!

Vi åt en god nyårsmiddag, satt i 2 och en halv timme vid matbordet- rekord!

Liam gillade förrätten bäst, gratinerad hummer. Han satt och mmmmm:ade hela tiden!


Liam kom i säng vid halv nio tiden och sov sen som en stock till halv nio i morse:-) Det var hur mycket raketer som helst här utanför så jag förstår inte hur han kunde sova.


Ja vi hade en lugn och mysig kväll tillsammmans, hoppas ni också hade det bra!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards