Alla inlägg under september 2007

Av Sofie - 4 september 2007 09:25

Svar till er som kom med goda råd angående tandborstningen!


Till Helga!

Han brukar få borsta själv men han hinner inte mer än få tandborsten i handen så slänger han iväg den långt långt bort...


Till Linda!

Skönt att höra att även Emma inte gillade tandborsten när hon var liten men att det går bra nu!


Till Evelina!

Vi har rolig tandborste och bamsetandkräm... kanske får köpa en tråkig tandborste och vanlig tandkräm;-)


Tack för era tips, vi får kämpa vidare och hoppas på att inte allt för många tandtroll kommer på besök i den lilla munnen! 




Av Sofie - 4 september 2007 08:59

Tjoho tisdagen den 18 september är dom tillbaka!!!

Ska bli spännande att se vad dom hittar på denna säsong, har hört att det ska vara en väldigt händelserik omgång!

Av Sofie - 4 september 2007 07:28

Ursäkta mitt ordval men fy f*n vad jobbigt det har varit inatt plus att kvällen igår också var helt hysterisk...

Men nu är det ny dag med nya tag!


:-)

Av Sofie - 3 september 2007 21:54

AIK har vänt på Råsunda, just nu 1-2!!!


Tillägg 22.15: Det blev SEGER!

Av Sofie - 3 september 2007 21:43

Nu har jag städat, plockat ur diskmaskinen, tagit reda på tvätt och gjort huset fint för en ny dag imorgon igen. Är så mycket trevligare att vakna i ett prydligt hem än att det är kaos, dock är det ju lite tröstlöst att detta behövs göras varje kväll...


Nu kl 22 ska jag kolla på reprisen av "Ensam mamma söker" på tv3. Det var en väldans diskussion om programmet i sandlådan idag så det är väl bäst jag kollar läget så jag vet vad dom andra mammorna pratar om;-)

Tror dock inte att jag kommer att kunna kolla ordentligt för Liam har vaknat en gång i kvarten under hela kvällen:-( Men man kan ju alltid hoppas!



Av Sofie - 3 september 2007 21:08

...såg att Bajen just nu leder med 1-0:-(

Av Sofie - 3 september 2007 20:01

Träffade Malin en stund idag (dom vi var hos igår och kokade kräftor med). Hon berättade att hon hade vaknat inatt och varit så himla törstig, hon går ner i köket för att ta sig något att dricka. Hon reagerar på att det är nå´t som låter, tittar mot fönstret där dom har sin telefon och där i strömkabeln hänger det en kräfta!!!


Sen idag när Mange kom hem med barnen från dagis hade Filip helt plötsligt börjat gallskrika, då låg det en kräfta (död) inne i vardagsrummet!


Våra kräftor är nu iallafall nerpackade och infrysta:-)

Av Sofie - 3 september 2007 19:56

När jag ändå är inne på hans tokerier måste jag ju bara visa två bilder till!

Det räcker tydligen inte med att bara sitta på bordet...

Överlycklig över hans upptåg!


ps observera tofflorna! Dom fick han av sin snälla morfar och han fullkomligt älskar dom, så fort han vaknar eller att vi kommer in hämtar han dom och vill ha dom på sig! Tröjan ingick också i paketet från morfar.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards