Alla inlägg under september 2007

Av Sofie - 23 september 2007 10:13

Då är man uppe, har sovit gott dom få timmarna jag väl har sovit, men det är smällar man får ta när man är ute och slarvar;-) 

Kom ju hem ganska så sent så jag somnade nog så fort jag la huvudet på kudden. Sen vaknade jag vid 7-tiden när killarna gick upp och rasslade, sen blev det tyst för dom gick ut eller åkte iväg någonstans, dom har fortfarande inte kommit tillbaka så jag vet inte riktigt var dom är... Får väl höra till lunchen antar jag!


Nu till gårdagen!

Vi åkte in lite tidigare, hade bordet till 20.30, så vi hann med lite goda drinkar innan maten. Vi kom fram till att det verkligen är lyxigt att dricka drinkar för man gör ju inte det så ofta plus att man inte är så duktig på att göra dom själv. Började med att jag typ spillde ut halva min drink över Helens nya skor och ben, förlåt igen tjejen! Sen var det Annas tur att spilla lite och innan kvällen var slut hade faktiskt Helen också lyckats;-)


När det var dags för mat blev det "Pilgrimsmusslor Cuba Cocktail med mango, lime och chili" och vitt vin till förrätt och sen "Oxfilé Santiago Churrasco med majsfritters och tomatillo" och rött vin. Allt var supergott!

Grills affärsidé är ju precis som namnet skvallrar om grillat, men på många olika vis, så förrätten innebar bordsgrillat, man grillar själv vid bordet och huvudrätten var träkolsgrillad. Titta gärna på deras hemsida, www.grill.se.


Vi blev kvar på restaurangen tills dom vänligt kom in med notan och vi fattade att det var dags att gå vidare;-) Fortsatte till Storstad och tog en drink där. Satt bl.a och pratade om manligt och kvinnligt, ett ämne som alltid är lika aktuellt;-)


Kvällen var superskoj men tiden gick så snabbt så helt plötsligt var klockan jättemycket så vi hoppade in i en taxi och åkte hem.


Verkligen en toppenkväll med allt vad en sådan ska innebära!!!

Av Sofie - 23 september 2007 03:47

Såg precis nu när jag skulle krypa ner i sängen att sovrummet är helt tomt, en hel dubbelsäng bara till mig:-) Vilken kväll, först utgång med två underbara kompisar och sen komma hem och förstå att man får sova ostört!!

Tack mina fina killar!

Av Sofie - 23 september 2007 03:43

Oj vad roligt och trevligt vi har haft det ikväll, tack tjejer:-)

Började som sagt på Grill och slutade på Storstad, många goda drinkar, god mat, gott vin men fram för allt två superhärliga tjejer till sällskap!

Sov gott!

Av Sofie - 22 september 2007 17:32

Nu är jag näst intill färdig för att ge mig ut på roligheter!

Återkommer nå´n gång under morgondagen med lite info om hur jag har haft det;-)

Ha en bra lördagskväll för det ska jag ha!!!!

Av Sofie - 22 september 2007 12:41

Grattis till morfar Bengt i Sandviken som idag fyller år!

Hoppas du får en trevlig och mysig dag:-) Antar att mamma och Camilla uppvaktar dig ordentligt;-)

Av Sofie - 22 september 2007 12:38

Åh jag kan inte titta mig mätt på min lilla nyklippta kille;-) Han blev verkligen stor nu när bebisfrisyren försvann.


Men det är ju helt galet vad det är dyrt att gå till frisören, 270 kr för Liam...

Av Sofie - 22 september 2007 11:14

Liam hade varit hur duktig som helst! Suttit alldeles själv i frisörstolen och varit blixtstilla hela tiden:-) Tror det var ett smart drag att skicka iväg killarna själva;-)

Han blev jättefin i håret, stora gulliga killen!!

Såklart fick man en klubba när man hade klippt sig!

Sett från sidan;-)

Av Sofie - 22 september 2007 10:55

Ja TV4 vet verkligen hur dom ska göra för att locka tittare till måndagens program! Spännande att se vem som kommer gå vidare av Robert och Andreas.

Vem tror du??

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards