Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Sofie - 4 oktober 2007 20:57

Åh vad jag längtar till KENTs nya har release! Inte så många dagar kvar till den 15 oktober. Ska bli spännande att höra dom andra låtarna, än så länge har man ju bara hört "Ingenting" och den tycker jag är jättebra:-)

Av Sofie - 4 oktober 2007 19:48

Fick ju tillbaka min bil idag, nu går den så fint igen, inga blinkande lampor som visar STOP och inget alarm som tjuter. Skönt att det gick så snabbt och smidigt:-)

Tack pappa för hjälpen!

Av Sofie - 4 oktober 2007 19:30

Måste erkänna att vi ätit varsin kanelbulle dagen till ära! När vi kom in på slottet idag och skulle äta lunch doftade det ljuvligt av nybakade kanelbullar, så efter maten blev det såklart ett smakprov:-)

Av Sofie - 4 oktober 2007 19:23

Idag spexade Liam så jag och mamma skrattade så vi kiknade:-)

Han hade hittat ett par glasögon som han satte på sig, för det första såg han väldigt rolig ut och för det andra så förstod han att han gjorde det, för han spelade ännu mera apa ju mer vi skrattade!


Av Sofie - 4 oktober 2007 19:05

Det hade faktiskt gått helt okej för Liam inatt hemma hos mormor och morfar. Han hade väl vaknat som vanligt massor av gånger men denna gång hade han kunnat somna om direkt och inte blivit ledsen, skönt!


Vi lunchade på slottet tillsammans med mamma och Helen, lax- och räkpasta, gott. Kändes lite konstigt att inte Alice var med, det var liksom nå´n liten goding som fattades. Men det var jättemysigt att Helen ville göra oss sällskap:-)

Efter lunchen var det vila som gällde för Liam, sov i en och en halv timme idag, inte illa!

När sovningen var över och vi hade ätit lite mellanmål gick vi ut i det fina vädret. Vi har spelat bandy, varit i lekparken, tittat på morfars vespa, bakat sandkakor, klättrat i klätternätet m.m m.m

Baka, baka liten kaka

Det är roligt att klättra! Lite rester från den goda sandkakan syns i mungipan;-)

Kanske klarar jag av detta själv!?

Spännande att vara inne i morfars garage. När han inte är hemma brukar jag ta mig en tur på vespan;-)

När morfar kom hem blev det en bandymatch:-)



Eftersom Mattias inte är hemma ikväll stannade vi kvar och åt middag tillsammans med mormor och morfar, tack för maten!



Av Sofie - 4 oktober 2007 09:31

Jag måste utse Linda till min egna lilla kommentator! Du är så flitig på att kommentera mina inlägg:-) Alltid lika kul när man loggar in och ser att man har fått kommentarer, så stort tack till dig Linda plus alla er andra som också skriver till mig!!!

Av Sofie - 4 oktober 2007 09:08

Mattias ska idag spela golf på Bro Hof Slott. Tydligen en ny jätteexklusiv bana, så han har varit eld och lågor i över en vecka nu;-) Dom har en tävling på jobbet, två avdelningar emellan så vi får väl hålla tummarna för att "rätt" avdelning tar hem vinsten! Dom två senaste åren har Mattias avdelning vunnit så det gäller att kämpa för att få behålla segerpokalen;-)

Efter rundan väntar middag så ikväll är jag och Liam solo hemma.


Lycka till idag och njut av banan!


Det gäller att hålla tungan rätt i mun, många vattenhinder;-)


Av Sofie - 4 oktober 2007 08:25

Åh vilken härlig natt, jag har sovit som en stock!

Somnade dock lite sent men fick iallafall betydligt fler timmar än vad jag är van vid:-)

Nu ska jag gå och ta en lång dusch (inte van vid det heller) och göra mig i ordning för sen måste jag bege mig till Bromma och lämna tillbaka några gardinprover. Efter det får jag pussa på min lilla plutt och krama på mamma och Helen!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards