Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Sofie - 6 oktober 2007 19:12

Vilken kanondag! Känns som om jag fyllde 30 i år igen;-) Vilka presenter jag har fått!

Jag är nu en stolt ägare av en systemkamera med massa tillbehör (fotoväska, extra blixt, extra minneskort), jippie! Fick också en övernattning på Nynäs Havsbad Spa med gourmetmiddag, drinkar och bubbel i poolen. Dessutom även en jacka, vin, choklad, ljusstake från Cultdesign, ljus, presentkort på H&M, glittrig sten (tillverkad av Isabell), en teckning och duk (gjorda av Alexandra) och massor av fina blommor!

Vilka grejer va!?

Det var supermysigt att träffa er alla, tack så hemskt mycket för dom fina presenterna, jag är överlycklig:-)


ps ikväll blir det till att plugga instruktionsboken;-)

Av Sofie - 6 oktober 2007 13:13

Nu är dammsugningen och handlingen avklarade och det är färdig dukat, det enda som saknas nu är gästerna;-) Men skönt att få ett litet andrum innan dom kommer. Liam sover, Mattias kollar tv och jag sitter här!


Antar att jag återkommer ikväll med en liten rapport över hur dagen har varit;-)

Vi hörs!

Av Sofie - 6 oktober 2007 10:06

Farmor bara skrattade när jag ringde till henne imorse och tackade för att Liam (och vi) hade sovit så bra;-)

Hon frågade om jag verkligen trodde att hon sa en trollformel, jag svarade att jag är beredd att tro på vad som helst så länge det funkar!

Hon erkände att hon kanske inte sa en trollformel precis men att hon önskade av hela sitt hjärta varje kväll att vi skulle få sova. Farmor, det är precis lika mycket värt det!

Av Sofie - 6 oktober 2007 09:03

Nu ska vi gå ner och äta frukost sedan väntar lite pyssel här hemma. Vi ska ha tjocka släkten på fika här hemma idag, jag fyller år nästa vecka men tänkte fira det lite idag istället.

Så dammsugning och en tur till affären står på schemat;-)

Av Sofie - 6 oktober 2007 08:57

Farmor lovade ju att hon även igår kväll skulle läsa en "trollformel" så Liam skulle sova ordentligt på natten;-) Den har funkat perfekt!!


Igår kväll var vi hemma hos Helen, Alice och Olle, åt tacos, sneglade på idol, drack vin/öl och hade det urmysigt.

När vi kom lekte Liam och Alice en liten stund sedan var det dags att sova. Helen hade bäddat på en madrass i deras sovrum till Liam. Han somnade precis som vanligt och sov som en stock fram till klockan två då vi väckte honom, satte in honom i taxin och åkte hem. Han var vaken hela taxiresan men sen när vi kom hem så la vi honom i våran säng och vi somnade alla tre på en gång! Knappt ett knyst under resten av natten och imorse när han vaknade och jag tittade på klockan trodde jag knappt mina ögon; klockan var 8.30 Tjoho vad härlig:-)


Så tack farmor för dina hokus pokus konster och tack Helen och Olle för en jättemysig kväll, det gör vi gärna snart om!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards