Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Sofie - 14 oktober 2007 19:34

Glömde ju att skriva att jag även köpte KENTs nya album. Lyssnade på den i bilen påväg hem, den verkar superbra!!

Av Sofie - 14 oktober 2007 19:28

Det var så mysigt att komma hem och få pussa och krama på min lille kille! Liam och Mattias verkar ha haft det jättebra, natten hade väl inte varit super men annars hade allt gått perfekt, hade inte trott något annat heller i och för sig!


Idag har vi mest varit inne och lekt, vi var ut en stund på eftermiddagen men det var så jäkla kallt så vi var inte ute så jättelänge.


När Liam och jag har lekt idag så har han titt som tätt avbrutit leken för att komma och kramas, sååååå mysigt!



Av Sofie - 14 oktober 2007 19:26

Igår när vi var inne i stan så mötte vi Idolkillarna. Malin missade detta och även en kille (inredare) som ibland brukar vara med i Roomservice, vet inte vad han heter, kanske typ Jon eller nåt i den stilen...


Intressant va?!

Av Sofie - 14 oktober 2007 19:07

Igår åkte jag ju hem till Malin. När jag kom dit åt vi frukost tillsammans och satt och pratade en stund sen gjorde vi oss i ordning för en dag på stan. Vi åkte in till stan vid halv elva och kom inte hem förrän vid 18, en hel dag med andra ord:-)

Väl inne i stan var vi nog in i varenda butik som går att finna;-) Vi var tvugna att ta en lunchpaus och lyxade till det och gick till NK och beställde räksallad för 155 kr!! Det kostar att ligga på topp;-) Salladen var nog den godaste räksallad jag har ätit, så det var ju tur med tanke på priset.

Efter lunchen blev det mer shopping, gjorde av med en hel del pengar...

Köpte ett par Fornarinajeans, en klänning, en tunika, leggings och några bastoppar, mycket nöjd! Malin hittade en hel del hon också.


När vi väl kom hem igen gjorde vi i ordning lite taccos, Malin var förste "grönsaksskärare" och jag fick bli drinkblandare;-)

I taccoanda blev det Caprinhia

Malin ser ut att godkänna mina drinkkonster;-)


Vi satt och åt och pratade jättelänge, sen flyttade vi in till soffan och gosade ner oss och fortsatte med pratandet och "lite" godisätande! Tror vi har diskuterat allt mellan himmel och jord, men det största samtalsämnet var nog relationer och kärlek, konstigt va?!?!?


Efter en lång och intensiv dag var det dags att gå och sova. Malin hade gjort i ordning gästrummet åt mig så jag skulle få sova helt ostört. Somnade på en gång och sov jätteskönt hela natten, vaknade i och för sig vid fem och var jättepigg... men somnade tillslut om och sov till strax före åtta. Malin hade försett mig med skvallerblaskor och modemagasin så när jag vaknade låg jag kvar en liten stund och myste med tidningarna:-)


Malin är morgonpigg så när jag kom ner till köket var hon i full gång. Hon bakade croissanter dagen till ära!

När dom var klara njöt vi av nybakat med marmelad och juice, mumsigt värre:-)


Satt kvar länge vid frukostbordet och pratade och hade det mysigt, sen var det dags för mig att njuta av en lång varm dusch. Malin skojade och sa att om det kändes ensamt att få duscha ifred kunde hon sitta inne på toaletten och hålla mig

sällskap;-)


När jag var färdig satt vi och kollade lite på tv och sen var det dags för mig att checka ut strax innan lunch, man vill ju inte åka på dubbla notor;-)


Tack snälla gulliga Malin för en underbar lördag/söndag, har varit urmysigt. Som sagt, detta gör vi till en tradition!!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards