Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Sofie - 9 oktober 2007 19:27

Detta är ett gammalt kort men så här ser det fortfarande ut när Liam sover!

När det är nattning åker lilla fossingen ut genom spjälorna och så ska man massera foten tills han somnar. Jag brukar lägga ner benet/foten ordentligt när jag går därifrån, men ganska så ofta åker den ut igen;-)


Sov gott önskar Liam:-)

Av Sofie - 9 oktober 2007 18:56

Idag tog vi oss en tur till Toys ´r´ us. Himmelriket enligt Liam;-) Han hade nog kunnat stannat där hela dagen. Han strosade runt bland alla gångar och fullkomligt njöt av alla leksaker som fanns överallt!

Han fick faktiskt en brandstation av mig, den har vi lekt med hela eftermiddagen och just nu leker han med den tillsammans med Mattias.


Mamma var också med så efter att vi varit i leksaksaffären i 10 timmar (kändes iallafall som det!) bjöd hon på lunch på Pizza Hut, tack lilla mamma!


Sen var vi in på Polarn och Pyret och kollade lite vinterkläder men hittade inget som kändes 100%... Vi måste verkligen köpa vinteroutfiten NU, det börjar redan ta slut på storlekar...

Var också in på Mexx och handlade en present till Lovisas lillebror (han föddes förra torsdagen), imorgon är vi bjudna på fika hemma hos dom för att beskåda underverket;-)


Efter det åkte vi hem, åt lite mellanmål hemma hos mamma och sedan åkte vi hem till oss.

Var ute och lekte en stund och sedan gick vi in och lekte med brandstationen:-)


Mattias kom hem idag! Han hade med sig god mat som vi åt och ikväll blir det en mysig lugn kväll här hemma. Vi firade ju mig i lördags så det blir inget hallabalo idag;-) Ser fram emot att ta det lugnt och att få träffa Mattias, han har ju varit borta några dagar.


Ha en skön kväll!


Av Sofie - 9 oktober 2007 18:52

...vem kan det va?

Jo det är ju jag;-)

Tack för alla era grattiskommentarer, alla sms plus ni som har ringt till mig!! Jätteskoj och uppskattat:-)


                        

Av Sofie - 9 oktober 2007 08:08

Liam roar sig medans jag bloggar!

Av Sofie - 9 oktober 2007 07:59

Oj oj oj vad gott vi har sovit inatt! Liam somnade redan vid 18.40 igår (han var helt slut) och sov ända till 7.45 imorse!!!

Jag fick gå in till honom några gånger igår kväll men sedan under natten har det varit väldigt lugnt. Vi sov tillsammans inne i våran säng, så jag tror att jag bara har satt i nappen en gång under hela natten:-)

Det är så skönt att vakna och känna sig pigg och att det känns helt okej att gå upp, tack lilla gubben!

Nu ska vi ner och äta frulle.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards