Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Sofie - 29 oktober 2007 18:38

Huvudvärken fortsätter:-( Mattias var snäll och åkte hem lite tidigare idag, skönt. Nu leker han och Liam för fullt på nedervåningen och jag är här uppe och vilar mig.

Blir inga fler inlägg ikväll, orkar inte.

Hörs imorgon igen:-)

Av Sofie - 29 oktober 2007 15:18

Har knaprat huvudvärkstabletter hela da´n:-(

Känns som om mitt huvud ska sprängas i tusen bitar, inte roligt. Vilade under tiden Liam sov. Kunde inte sova för jag har så ont men det var skönt att ligga i ett mörkt, tyst rum och bara ta det lugnt.


Hoppas, hoppas, hoppas det snart går över!

Av Sofie - 29 oktober 2007 14:38

Vi tog en snabbis till Solna Centrum på förmiddagen. Känner att jag är i behov av en kalender, har ju allt i datorn men nu när man snart ska börja jobba måste man ju ha allt med sig istället!

Det var allt vi gjorde där, Liam var inte riktigt på humör att gå och titta i affärer. Han har inte varit på sitt bästa humör idag, konstigt med tanke på att han sov bra inatt?

Men jag har ont i magen och huvudvärk så kanske att han också känner sig lite hängig.


När vi kom hem lekte vi med alla hans djur och spelade golf. Sen under tiden han satt och åt passade jag på att göra om i två köksskåp. Nu när jag lagar mat så flitigt så använder jag mig av köksgrejer som mest har varit undanstoppade förut. Så nu är det lättare att få fram dom!


Efter maten blev det laddning av tvättmaskin och sen gick vi upp och lekte. Eller rättare sagt jag kollade mailen och Liam hittade ett par hörlurar som han satt och lekte med jättelänge. Han var så gullig för han stoppade in den ena i örat och sen började han att tralla och dansa:-) Han vet iallafall vad dom ska användas till!

När mailen var kollad gick vi in i hans rum och byggde med lego, sen var det dags att vila lite granna!


Nu snart ska vi äta lite mellis och efter det blir det väl ännu mer lek inomhus. Det fullkomligt vräker ner ute så det är ju ingen höjdare att gå ut...

Av Sofie - 29 oktober 2007 07:28

Då var det måndag igen, tycker tiden går så fort.


Inatt har jag inte varit upp en ända gång! Liam har i och för sig vaknat tre gånger men jag har legat och väntat ut honom och jag har lyckats varje gång! Han har somnat om alldeles själv:-)

Jag har ju vaknat men det var skönt att slippa gå upp!


Kvart över sex fick han komma in till oss, han somnade inte om men låg och drog sig till kvart i sju iallafall.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Det är riktigt ruggigt väder ute, blåser och regnar:-(

Vi börjar väl med att gå ner och äta frukost och sen göra oss iordning.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards