Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Sofie - 8 oktober 2007 21:36

Har fortfarande inte kommit i säng så innan jag säger god natt igen bjuder jag på denna roliga bild!


Som jag skrev igår så fick jag och mamma oss ett skrattanfall igår när Liam försökte att rida på en liten kossa!(http://sofie1.bloggagratis.se/2007/10/07/305613-sondag-eftermiddag/)


Ja God natt igen då;-)

Av Sofie - 8 oktober 2007 20:36

Usch jag har tråkigt, känner att jag är väldigt sällskapssjuk för tillfället, nästan så jag funderar på att väcka min lille prins;-) Men så långt ska jag inte gå - då kanske han ger igen fast hundra gånger värre inatt och det vill jag ju helst inte!


Ingenting är det på tv heller, funderar på att krypa ner i sängen och läsa lite. Ska bara ta reda på tvätten först... Känner att jag har blivit en liten Alfons Åberg, "ska bara" är ett uttryck som jag använder mig av ganska så ofta nu för tillfället. Kan ju kanske bero på att det alltid finns något att plocka med...


Blir nog inget mer sittande framför datorn ikväll iallafall, så till er alla; Ha en trevlig kväll och så småningom för ni sova så gott!

Av Sofie - 8 oktober 2007 19:10

Liam har börjat med en ful ovana, är det något han inte gillar spottar han helt enkelt ut det. Oftast hamnar det ju på golvet... Igår hade han gjort så hemma hos mamma och pappa, mamma hade då sagt att han får spotta i toaletten om han måste spotta. Det var ju det roligaste han hade hört på länge;-) Vem tror ni vill in på toaletten stup i kvarten och spotta?! Rätt som det är hör man en liten kille säga "potta" och sen ger han sig iväg mot toaletten, ja jag säger då det:-)

Av Sofie - 8 oktober 2007 19:04

Liam tycker verkligen att det är så roligt att leka med djur! Hittade idag på Ica Maxi ett jättefint set från Fisher-Price med massa olika djur med tillbehör, men det var tyvärr lite för dyrt... Är såklart sugen på det setet eller en bondgård, tror han skulle ha mycket roligt med det!

 

Av Sofie - 8 oktober 2007 12:44

Nu har jag varit hos frissan, inget extravagant utan mest lite tillfixning! På vägen hem stannade jag och köpte med mig sushi till mig och mamma. Idag smakade det riktigt bra, sist jag åt det var det inte alls lika gott.

Det hade gått bra för Liam inatt, vaknat lite granna men inte så farligt plus att han sov ända fram till kvart i åtta. Lyx för mamma för sist var dom uppe före klockan sex!


När jag svängde in på uppfarten stod dom i fönstret och väntade på mig, Liam blev jätte glad och hoppade upp och ner, jag likaså;-) Det finns inget mysigare än när man blir överöst med kramar!!!


Nu ska det sovas middag och efter det får vi se vad vi hittar på.

Av Sofie - 8 oktober 2007 07:49

Ny dag igen.

Var länge sedan jag sov så fruktansvärt dåligt ( flera dagar sen;-) ) som jag gjorde i natt. Förutsättningarna var ju goda, hela sängen för mig själv och ingen som skulle kunna väcka mig ett visst antal gånger under natten. Men jag har sovit jättedåligt, kanske just för att jag var ensam...

Men som sagt nu är det ny dag och nya tag!

Ska gå ner och äta frukost sen ska jag så småningom bege mig in till stan för att bli lite ompysslad av Marina. Alltid avkopplande att gå till frisören tycker jag, bli lite tillpiffad, prata strunt och bläddra i skvallertidningar:-)


Vi hörs!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards