Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Sofie - 16 oktober 2007 22:14

Nu är det dags att krypa till kojs.

Hoppas på att vara lite piggare imorgon:-)

Av Sofie - 16 oktober 2007 19:06

Ni kan väl aldrig gissa vad killarna håller på med just nu?

Jo den ena av dom sitter högt upp på en hylla i Liams rum och den andra passar så det ej sker några olyckor;-)

Ni förstår nog vem som är var!


Dom var nere till en början och lekte men Liam ville gå upp ganska så snabbt, Mattias frågade vad det var han ville göra och han fick ett väldigt tydligt svar:-)

Av Sofie - 16 oktober 2007 18:54

Lolita har en tävling där man kan vinna en goodie-bag till ett värde av 1000 kr! Det enda man behöver göra är att länka till hennes blogg.

Nu håller jag tummarna för att det är just jag som blir den lyckliga vinnaren!


Av Sofie - 16 oktober 2007 18:44

Det har varit en heldag tillsammans med mamma/mormor. Efter vilan så blev det lite mellis och sedan var det lek ute som gällde. Liam träffade även Lovisa som han lekte tillsammans med:-)

Innan vi åkte hem hann pappa/morfar och Camilla komma hem, då blev det ännu mera puss- och kramkalas.


Mattias skulle egentligen ha kommit hem lite senare idag för han har varit i Malmö och hade bilen på jobbet som han skulle behövt hämta. Men han tog en taxi hem istället (på så sätt kom han hem tidigare!) så skjutsar jag och Liam in honom till jobbet imorgon bitti.


Jag är fortfarande så himla trött så snart ska jag gå ner och lägga mig i soffan och dra en filt upp till öronen och vänta på att Desperate Housewives ska börja! Hoppas bara att jag inte somnar och missar det;-)

Av Sofie - 16 oktober 2007 12:25

Det var så gulligt när vi kom hem till mamma i förmiddags så kramade Liam först om mormor och sedan gick han in i vardagsrummet och ropade efter morfar!

Nu när dom har varit i Italien har Liam även ropat efter morfar när vi har varit hemma hos oss.

Så pappa, han kan faktiskt säga morfar!!

Men filur som han är så kommer han säkert inte säga det när du är i närheten;-)

Av Sofie - 16 oktober 2007 12:24

Det är så konstig, fast Liam har sovit jättebra hela natten så är jag helt förstörd, jag är så TRÖTT. Kan knappt hålla ögonen öppna... Hoppas jag piggnar på mig snart!

Av Sofie - 16 oktober 2007 12:19

Sen vi kom hem till mamma/mormor så duger inte jag till mycket... Jag får inte hjälpa till med någonting det är bara mormor som gäller. Men mormor verkar inte ha någonting emot det;-)


Mamma och pappa har haft det jättebra i Rom, dom är riktigt nöjda med sin resa och framför allt med sitt resesällskap! Dom har så roligt tillsammans när dom är iväg på sina resor, kul:-)


Nu har vi precis ätit lunch, Liam fick rester från middagen igår (tog med mig det) och jag och mamma åt tomatsoppa. Liam och mormor leker för fullt just nu med bondgården, låter som om dom har väldigt skoj!

Av Sofie - 16 oktober 2007 08:16

Igår pratade jag med min farmor, hon frågade bl.a hur det var med Liams sovande. Jag berättade att det inte var lika bra längre men ändå långt ifrån så dåligt som vi har haft det. Hon sa att då är det dags att trolla lite igen;-)


Så igår somnade Liam kl. 19.30 och sov i ett sträck fram till 00.57, somnade om och sov från 00.58 till 06.45 Tack farmor för trollandet, bra gjort:-)


Vi ska väl börja göra oss iordning snart för att sedan ta oss en sväng hem till mamma, hon har väl längtat ihjäl sig nu när hon inte har träffat Liam på fem dagar!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards