Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Sofie - 24 oktober 2007 13:32

Jag kommer inte ha möjligheten att blogga nu under ett par dagar. Datorn ska in och få en uppgradering!

Så vi får väl se när vi hörs igen, ha det bra så länge.

Stor kram till er alla:-)

Av Sofie - 24 oktober 2007 13:29

Han har inte bara ställt till med oreda idag, han är en väldigt hjälpsam liten krabat. Vi har ju tvättat och då är han så duktig på att fylla maskinen och sen när den är klar tömmer han den, han plockar ut och jag hänger. Riktigt teamwork!

Han är väldigt noga med att det inte blir någonting kvar inne i maskinen!


Tack min lilla hjälpreda:-)

Av Sofie - 24 oktober 2007 13:24

Undra varför det händer så många tråkiga saker just på sådana dagar man inte är på så bra humör? Antagligen för att man är mer mottaglig... vissa saker skulle man kanske inte äns bry sig om när man är på rätt humör.


Ja som sagt dan började med en sönderslagen parfymflaska, sen fick Liam tag på min lilla sykorg (knappar, nålar, tråd m.m.) och spred ut alla saker över hela övervåningen. Får väl skylla mig själv för jag höll på och klädde på mig just då plus att jag är väldigt glad över att han inte stoppade något i munnen!

Sen var det lugnt ett litet tag, men vid maten åkte tallriken ner i golvet och vattenglaset hälldes ut... Då är man nära bristningsgränsen och lite lätt gråtfärdig.


Nu sover plutten och jag hoppas på att vi slipper fler missöden under resten av dagen!

Av Sofie - 24 oktober 2007 11:11

Liam hade precis sönder en av mina parfymflaskor. Den gick i tusen bitar och nu luktar det parfym i precis hela huset. Jag gillade den parfymen jättemycket så jag blev lite ledsen plus att jag inte är på ett sådant jättebra humör idag, så det blev ju ännu värre...

Bara fram med dammsugaren och försöka få upp alla små mikroskopiska glasbitar och sedan svabba. Hoppas på att allt glas är borta men lukten (ja i denna dos blir det lukt, inte doft...), ja den får vi nog dras med ett tag.

 

Britney Spears Curious

Av Sofie - 24 oktober 2007 09:02

Blev inte så mycket skrivet igår för det var byte av server här på blogga gratis, nu får vi hoppas på att det kommer att gå galant att använda sig av denna blogg!


Ny dag.

Inatt har Liam sovit fantastiskt bra! Vi låg till och med och drog oss ända till åtta, vaknade halv åtta! Men jag har haft en dålig natt igen... att man aldrig kan synka ihop sig;-)

Nu står det tvättning på schemat, vi ska snart ladda maskinen till Liams stora förtjusning!

Efter det ska vi göra oss i ordning, går fortfarande runt i pyjamas. Efter det ska vi gå ut i det fina men kalla vädret. Kanske det blir premiär för Liams nya skor!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards