Alla inlägg under oktober 2007

Av Sofie - 7 oktober 2007 12:42

Nu har jag fått lånat en mobil av mamma och pappa. Alla telefonnummer finns kvar men alla mina sparade sms och alla bilder är borta, snyft:-(

Nu går det att nå mig igen!

Av Sofie - 7 oktober 2007 12:42

...på namnsdagen Gittan!

Av Sofie - 7 oktober 2007 09:49

...så har min mobil "råkat" hamna i toaletten. Den funkar inte för tillfället kan jag meddela:-( Så om ni inte får något svar från mig så vet ni varför!

Av Sofie - 7 oktober 2007 09:37

Glömde ju att skriva att natten var superbra också!!

Under förkvällen fick vi springa lite men hellre det än mitt i natten när man vill sova.


Nu har Mattias gett sig av mot Arlanda och jag och Liam ska nog klä på oss för att gå ut en stund. Nya kameran får följa med så jag får öva mig lite. Det är en hel vetenskap, läste i instruktionsboken igår men blev inte jättemycket klokare, så det är nog övning som gäller i kombination av läsande!

Av Sofie - 7 oktober 2007 08:04

Det här är helt otroligt, just nu sitter jag här framför datorn i min ensamhet medans båda killarna sover!!

Jag vaknade 7.30 och kände mig pigg, gick upp och gjorde mig i ordning så nu är jag klar, har väl aldrig hänt förut att man vaknat först;-)


Mattias ska snart åka till Göteborg så jag antar att han kommer upp han med snart. Han blir borta fram till tisdag, egentligen skulle han ha varit borta hela helgen också men lyckades styra om det i sista sekunden, jippie!

Av Sofie - 6 oktober 2007 19:12

Vilken kanondag! Känns som om jag fyllde 30 i år igen;-) Vilka presenter jag har fått!

Jag är nu en stolt ägare av en systemkamera med massa tillbehör (fotoväska, extra blixt, extra minneskort), jippie! Fick också en övernattning på Nynäs Havsbad Spa med gourmetmiddag, drinkar och bubbel i poolen. Dessutom även en jacka, vin, choklad, ljusstake från Cultdesign, ljus, presentkort på H&M, glittrig sten (tillverkad av Isabell), en teckning och duk (gjorda av Alexandra) och massor av fina blommor!

Vilka grejer va!?

Det var supermysigt att träffa er alla, tack så hemskt mycket för dom fina presenterna, jag är överlycklig:-)


ps ikväll blir det till att plugga instruktionsboken;-)

Av Sofie - 6 oktober 2007 13:13

Nu är dammsugningen och handlingen avklarade och det är färdig dukat, det enda som saknas nu är gästerna;-) Men skönt att få ett litet andrum innan dom kommer. Liam sover, Mattias kollar tv och jag sitter här!


Antar att jag återkommer ikväll med en liten rapport över hur dagen har varit;-)

Vi hörs!

Av Sofie - 6 oktober 2007 10:06

Farmor bara skrattade när jag ringde till henne imorse och tackade för att Liam (och vi) hade sovit så bra;-)

Hon frågade om jag verkligen trodde att hon sa en trollformel, jag svarade att jag är beredd att tro på vad som helst så länge det funkar!

Hon erkände att hon kanske inte sa en trollformel precis men att hon önskade av hela sitt hjärta varje kväll att vi skulle få sova. Farmor, det är precis lika mycket värt det!

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 Yngre än 15 år
 16-20 år
 21-30 år
 31-40 år
 41-50 år
 51-60 år
 Äldre än 60 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards